جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

برد تیم یادیار مقابل یادبود ابوالقاسمی و عدم حضور تیم فجر در بازی آخر ، حذف تیم آزادگان را از جام رمضان انار رقم زد…

برد تیم یادیار مقابل یادبود ابوالقاسمی و عدم حضور تیم فجر در بازی آخر ، حذف تیم آزادگان را از جام رمضان انار رقم زد.

به گزارش انارما ، در ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان انار در مرحله یک چهارم نهایی که بصورت دو گروه چهار تیمی برگزار میشود ، تیم های یادبود ابوالقاسمی و یاد یار بیاض به مرحله نیمه نهایی صعود کردند تا تکلیف چهارتیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

در حالیکه تیم های یادبود ابوالقاسمی ، یاد یار بیاض و آزادگان هرسه شانس صعود از گروه خود را به مرحله نیمه نهایی داشتند و تیم فجر علی آباد از این گروه بر روی کاغذ شانسی نداشت ، در آخرین بازی این گروه تیم یاد یار بیاض توانست با نتیجه ۴بر ۳تیم یادبود ابوالقاسمی را شکست دهد و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم آزادگان احمدآباد انار به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

در حالیکه تیم آزادگان این شانس را داشت که با برد پرگل مقابل فجر علی آباد حتی در صورت برد تیم یاد یار بیاض ،  بالاتر از این تیم به نیمه نهایی صعود کند اما با عدم حضور تیم فجر در بازی آخر و ثبت نتیجه بازی ۳بر صفر به نفع آزادگان ، این تیم شانس زدن گل بیشتر را از دست داد و حذف شد.

بدین ترتیب تیم های یادبود انار ، فتوت ، یادبود ابوالقاسمی و یاد یار بیاض به مرحله نیمه نهایی جام رمضان انار صعود کردند و دیدار حساس پنجشنبه شب تیم های فتوت و یادبود تعیین کننده تیم اول گروه خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

عشق صلح دوستی پنج‌شنبه 22 ژوئن 2017 - 4:44 ق.ظ

دوست داریم‌انارما

دوچرخه سوار پنج‌شنبه 22 ژوئن 2017 - 10:15 ق.ظ

انارما خسته نباشی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی