پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

در اولین دوره دانش افزایی ورزشی که در شهرستان انار صبح روز پنجشنبه برگزار شد ،آن گونه که انتظار می رفت مسئولین هیئت های ورزشی و ورزشکاران علیرغم بالا بودن سطح علمی کلاس ، استقبال نکردند

در اولین دوره دانش افزایی ورزشی که در شهرستان انار صبح روز پنجشنبه برگزار شد ،آن گونه که انتظار می رفت مسئولین هیئت های ورزشی و ورزشکاران علیرغم بالا بودن سطح علمی کلاس  ، استقبال نکردند

به گزارش انارما ، در اولین دوره دانش افزایی ورزشی که در شهرستان انار صبح روز پنجشنبه برگزار شد ،آن گونه که انتظار می رفت مسئولین هیئت های ورزشی و ورزشکاران علیرغم بالا بودن سطح علمی کلاس  ، استقبال نکردند که در این خصوص عباس حسنخانی مسئول هیئت ورزش های رزمی شهرستان انار در پیامی از عدم استقبال ورزشکاران و مسئولان ورزشی شهرستان از این کلاس به شدت انتقاد کرد.

باسلام

قابل توجه کلیه مسئولین ومربیان عرصه ورزش شهرستان انار که معترض بودند وهستند که چرا کلاسی برای افزایش علم و درخصوص بالا بردن سطح  دانش فنی ورزشکاران و مربیان درشهرستان اناربرگزارنمیشود و همیشه  از این موضوع شاکی بودند و هستند .

اما علیرغم اطلاع رسانی به صورت تک به تک و وسیع ، سرپرستان ، مربیان و ورزشکاران تیم های مدعی نبود امکانات ، در این کلاس  حضور نداشتند.

موضوع کلاس۴ساعته ای که صبح روز پنجشنبه برگزار شد آسیب شناسی ورزشی و چگونگی مقابله با آسیب های ورزشی بود که مدرس این دوره ، دکترعرفانی معتمد هیئت پزشکی ورزشی استان کرمان و مدرس دانشگاه ملی دراین رشته بود.

دلگیرم از تمامی مسئولان هیئت هایی که فقط در حرف میگویند خواهان بروز شدن هستیم وعملا حضوری پای کار ندارند.

بیش از۵۰تیم فوتبال وفوتسال داریم  که تنها ۲نفر  از  تیم خوب المهدی در این جلسه حضور داشتند.

بیش از۲۰تیم والیبال آقایان وبانوان درشهرستان داریم که تنها ۱نفرحضور داشتند.  ۳تیم زورخانه ای و باستانی داریم که دریغ ازیک نفرشرکت کننده.

آقا و خانم مسول هیت اسکیت ، والیبال، ورزش زورخانه ای،فوتبال،کشتی،تنیس،اسب سواری،تیراندازی،کاراته،تکواندو،شنا،دوچرخه سواری،ژیمناستیک،کونگ فوو… واقعا دورهای مذکور را آماتور دیده اید؟آیا سطح کلاس هامبتدی بوده؟

شما بزرگواران اطلاعتتان بیشتر ازدکتر و مدرس دانشگاه ملی بوده که در کلاس ها شرکت نمی کنید و البته جسارت نشود به عزیزان و بزرگان دلتان به ورزشکاران زیر دستتان نسوخته است؟چرا انقدرغرور؟

جهت اطلاع بزرگان ، سایر افرادی که در این کلاس شرکت کردند  از ورزشکاران وخانوادهای ورزشکاران هیت ورزشهای رزمی هستند  که به یاری خداوند بسوی پیشرفت حرکت میکنیم و سرآخر تشکر میکنم ازشهردار گرانقدر مهندس رحیمی عزیز وجناب آقای خواجه پور ریس اداره ورزش وجوانان که هماهنگی وزحمات زیادی کشیدند که بتوانیم مدرس سطح یک را جهت تدریس وافزایش دانش علمی ورزشکاران به شهرستان اناربیاوریم .
باسپاس عباس حسن خانی
مسول هیت ورزشهای رزمی شهرستان انار

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی