شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

کارشناس مسائل سیاسی گفت : مسئولین باید راه های قانونی مقابله با نقض برجام  را به کار ببندند و همه تعارف ها را کنار گذاشته و قاطعانه وارد میدان شوند و اقدامات سازنده و مفیدی را در جهت تقویت و غنی سازی فعالیت های هسته ای انجام دهند . به گزارش ” انارما“؛ سید حسین صابری […]

کارشناس مسائل سیاسی گفت : مسئولین باید راه های قانونی مقابله با نقض برجام  را به کار ببندند و همه تعارف ها را کنار گذاشته و قاطعانه وارد میدان شوند و اقدامات سازنده و مفیدی را در جهت تقویت و غنی سازی فعالیت های هسته ای انجام دهند .

به گزارش ” انارما“؛ سید حسین صابری کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در رابطه با تحریم های صورت گرفته از جانب دولت آمریکا علیه ایران اظهار داشت : آمریکایی ها از گذشته تا کنون به طرق مختلف به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند ولی با لطف خداوند شیطنت های آمریکا تا کنون اثری نداشته است.

وی گفت : استمرار دشمنی آمریکا علیه ایران و داستان تحریم هایی که هر روز به شکل های مختلف مطرح می شود نشان می دهد که آمریکایی ها از جمهوری اسلامی ایران و اسلام ناب محمدی ضربه خورده اند .

 

آمریکا می داند برگ برنده بیداری اسلامی در دست ایران است

 استاندار سابق اردبیل و لرستان خاطر نشان کرد : اکنون با توجه به موج بیداری اسلامی و مقاومتی که در دنیا شروع شده است ، آمریکایی ها به خوبی دانسته اند که از اسلام ضربه می خورد بنابراین تا زمانی که فرهنگ اسلامی در این کشور باشد و سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت لوای ولایت فقیه در کشور بر سر این مردم باشد دشمنی آمریکا ماندگار است و به طرق مختلف این دشمنی را ادامه می دهد.

صابری با اشاره به این که در طرح مقاومت و بیداری اسلامی برخی از کشورها از جمله روسیه به این جمع بندی رسیده اند که برگ برنده دست جمهوری اسلامی است و یادآور شد : روس ها فهمیده اند اقدامات جمهوری اسلامی ایران می تواند برای آن ها مفید باشد و اگر جمهوری اسلامی و نیروی های مقاومت در مقابل گروه تکفیری داعش مقاومت و ایستادگی نکنند این ها در حرکات تخریبی به جاهای دیگری هم سرایت می کنند.

کارشناس مسائل سیاسی تشریح کرد : اکنون در هر جای دنیا که ترور و تخریبی صورت می گیرد ، رد پای داعش نمایان می شود بنابراین خیلی ها باور کرده اند که باید در مسیری حرکت کنند که با همه توان ها بتوانند در برابر گروه تکفیری داعش ایستادگی نمایند .

 

آمریکا از هر کشوری که با ایران همکاری کند زهر چشم می گیرد 

وی توضیح داد : کشور روسیه هم  برای کسب منافع خود با مجموعه هایی از مقاومت همراهی و همکاری دارد و آمریکایی ها هم متوجه این ماجرا شده اند ؛ بنابراین از هر کشوری که با جمهوری اسلامی و در راستای مقاومت همراهی کند زهر چشمی خواهند گرفت و تحریم روسیه هم در همین راستاست .

صابری تاکید کرد : تجربه ثابت کرده است که آمریکا جز به منافع خود به چیز دیگری فکر نمی کند و هر حرکتی که منافع آن ها را تهدید نماید آن ها به فکر مقابله با آن هستند و  در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران هم آمریکایی ها در طی این سی و اندی سال از انقلاب بارها زحماتی را برای ما ایجاده کرده اند که همواره سرشان به سنگ خورده و چیزی نصیبشان نشده است .

این کارشناس تمدید تحریم ها و افزایش تحریم ها در مدل های جدید و شریک کردن دیگران در این تحریم ها را در همین راستا دانست و افزود : باید سایر کشورها هم این مسائل را درک کنند و جمهوری اسلامی ایران را همراهی کرده و بدانند که با این همراهی مطمئنا نتایج مثبتی در آینده خواهند گرفت .

وی ابراز داشت : تحریم ها علیه ایران قطعا ادامه پیدا خواهد کرد و در همین راستا در طول چند سال  گذشته مقام معظم رهبری بارها فرموده اند که آمریکا قابل اعتماد نیست و تازه اکنون برخی مسئولین متوجه شده اند که آمریکا بدعهد و غیر قابل اعتماد است ولی هنوز حاضر نیستند به صورت شفاف بیان کنند که آمریکا برجام را نقض و برخلاف تعهدات خود عمل کرده است.

 

مسئولین راه های قانونی مقابله با نقض برجام را به کار گیرند /ضرورت اقدامات سازنده ایران در راستای تقویت فعالیت های هسته ای

استاندار سابق اردبیل و لرستان گفت : مسئولین باید راه های قانونی مقابله با نقض برجام  را به کار ببندند و همه تعارف ها را کنار گذاشته و قاطعانه وارد میدان شوند و اقدامات سازنده و مفیدی را در جهت تقویت و غنی سازی فعالیت های هسته ای انجام دهند .

صابری در پایان اظهار کرد : امروز مسئولین و مردم ما باید گوش به فرمان ولایت به تذکرات و توصیه های رهبری عنایت داشته باشند و بدانند که حرکت در مسیر حق طلبی و مبارزه جدی با استکبار نتیجه خواهد داد و پیروزی با حق طلبان جمهوری اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

اناری دوشنبه 31 جولای 2017 - 2:46 ب.ظ

سمت فعلی ایشون چیه؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی