پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 18 April 2024

تیم کاراته بانوان شهرداری انار در قالب تیم استان کرمان  با کسب ۱۳ نشان طلا مقام سوم مسابقات قهرمانی کشوری را از آن خود کرد. به گزارش ” انارما ” ؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری انار ، تیم کاراته بانوان استان کرمان  با کسب ۱۳ نشان طلا مقام سوم مسابقات قهرمانی کشوری را […]

تیم کاراته بانوان شهرداری انار در قالب تیم استان کرمان  با کسب ۱۳ نشان طلا مقام سوم مسابقات قهرمانی کشوری را از آن خود کرد.

به گزارش ” انارما ” ؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری انار ، تیم کاراته بانوان استان کرمان  با کسب ۱۳ نشان طلا مقام سوم مسابقات قهرمانی کشوری را از آن خود کرد.

این مسابقات که طی روزهای هفتم و هشتم مرداد ماه در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد به قهرمانی استان میزبان خاتمه پیدا کرد .

این مسابقات با حضور جمع کثیری ازکاراته کاران از استانهای اردبیل،آذربایجان غربی،گیلان،مازندران،گلستان،کرمان ،همدان، کردستان،تهران،قم،سیستان و بلوچستان،البرز و قزوین برگزار گردید که در پایان این مسابقات استان قزوین با کسب ۲۲مدال طلا ، ۲۴ مدال نقره و ۴۵مدال برنز مقام اول را احراز و کاپ برتر را ازآن خود کرد .استان گیلان با کسب  ۲۲مدال طلا  ، ۱۴مدال نقره و ۲۳مدال برنز مقام دوم را احراز و کاپ رتبه دومی را از آن خود کرد و استان کرمان با کسب  ۱۳مدال طلا ، ۷مدال نقره و ۲۰مدال برنز مقام سوم را احراز‌ و کاپ آن را ازآن خود نمود .

تیم شهرداری انار در قالب تیم استان کرمان با مربیگری زهرا علیزاده دو طلا توسط مهلا باقری و ریحانه کدخدایی ، یک نقره توسط مهفام بیرمی و چهار برنز توسط کوثر مرتضوی ، کوثر رضایی ، نرگس محمد میرزایی و عسل طاهرنژادکسب کرد.

رحیمی شهردار انار ضمن تبریک به مقام آوران این رشته ورزشی و جامعه ورزش شهر  عنوان کرد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر انار  این افتخار را دارد که در موفقیت ورزشی استان و شهر  نقشی را ایفا کند و تیم های مختلف ورزشی شهرداری انار  توانسته است در لیگ های مختلف حضور پیدا کرده و مقام های قهرمانی کشوری بسیاری را به دست بیاورد.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی