جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

امام جمعه انار گفت:دولت آینده با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشت مردم و تعامل با دنیا با قاطعیت در مقابل زورگویی ها و زیاده‌روی های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا ایستادگی نماید . به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه این هفته ،سالروز ولادت امام علی بن موسی الرضا […]

امام جمعه انار گفت:دولت آینده با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشت مردم و تعامل با دنیا با قاطعیت در مقابل زورگویی ها و زیاده‌روی های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا ایستادگی نماید .

به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه این هفته ،سالروز ولادت امام علی بن موسی الرضا را گرامی داشته و گفت: امام هشتم علیه السلام نماینده تام فضائل اخلاقی بود ؛که عبادت ، تقوا،احسان، تواضع و سایر خصوصیات اخلاقی اش زبانزد عام و خاص بود.

وی تنفیذ حکم ریاست جمهوری اسلامی توسط رهبر عالیقدر نظام اسلامی را از اساسی ترین موضوعات قانون اساسی دانست و گفت:ریس‌جمهور با تنفیذ و تایید حکمش توسط ولی فقیه و رهبر عالیقدر نظام اسلامی متعهد می شود که، در طول چهار سال کلیه ی مواضعش ،عملکرد و برنامه‌هایش بر محوریت منویات و هدایت های رهبری معظم انقلاب اسلامی باشد .

وی افزود:امید است دولت آینده با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشت مردم و تعامل با دنیا با قاطعیت در مقابل زورگویی ها و زیاده‌روی های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا ایستادگی نماید .

امام جمعه شهرستان انار آمریکا را دشمن ملت ایران و غیرقابل اعتماد دانست و گفت:آمریکا هرگز قابل اعتماد نبوده و نیست و دائماً تعهدات را نقض می کند به وعده‌هایش پایبند نیست.

وی اسلام ناب محمدی را منادی راستین حقوق بشر دانست و گفت: غربی که بشریت را نمی شناسند چگونه می تواند حقوقش را تأمین کند.

حجت الاسلام منتظری سالروز شهادت دیپلمات ها و شهید محمود صادقی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار را گرامیداشت و افزود :خبرنگاران واقعی کسانی اند که علاوه بر ترویج ارزشهای اسلامی و رعایت صداقت و امانتداری پل ارتباطی میان مردم و مسئولان و منعکس کننده مظلومیت ها و خار چشم ظالمان و چپاولگران هستند .

وی از اصحاب رسانه و خبرنگارانی که با نهاد نماز جمعه همکاری و خطبه های نماز جمعه را منعکس می نمایند تشکر کرد .

امام جمعه شهرستان انار از حضور سفیران حرم رضوی در شهرستان انار و همه دست اندرکاران بویژه هیئت علمدار تشکر کرد و گفت:
مراسم زیر سایه خورشید برنامه‌ تاثیرگذاری است که موجب آشنایی مردم با سیره اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه امام رضا (ع) میشود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی