سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | Tuesday 16 April 2024

آیین تکریم و معارفه مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتطامی شهرستان انار با حضور حجت الاسلام ایروانی رئیس عقیدتی‌ سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان در سالن اجتماعات پلیس راهور انار برگزار شد…

به گزارش انارما ، صبح امروز پنجشنبه ۱۹مرداد آیین تکریم و معارفه مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتطامی شهرستان انار با حضور حجت الاسلام ایروانی رئیس عقیدتی‌ سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان در سالن اجتماعات پلیس راهور انار برگزار شد.

در این مراسم ضمن تکریم و تقدیر از زحمات حجت الاسلام فراهانی مسئول سابق نهاد عقیدتی سیاسی ، حجت الاسلام محبیان طی حکمی به سمت مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان انار  منصوب شد.

لازم بذکر است حجت الاسلام محبیان پیش از این  قریب سه سال مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان جیرقت بوده است.

در ابتدای این مراسم سرهنگ غضنفری فرمانده انتظامی شهرستان از  اظهار داشت :از همکار ارزشمندم جناب آقای فراهانی که همواره در نهاد عقیدتی و سیاسی در دفاع از ارزش های نظام با قاطعیت عمل کردند صمیمانه تشکر میکنم و برای حجت الاسلام محبیان که وارد مجموعه نیروی انتظامی شهرستان انار می شوند آرزوی موفقیت دارم.

در ادامه حجت الاسلام فراهانی با اشاره به تولی و تبری در دین اسلام تصریح کرد: طبق روایات معصومین آیا دین جز حب و بغض است؟همانگونه که آیت الله مدرس می فرمایند دیانت ما عین سیاست ماست و سیاست ما عین دیانت ماست.

وی با بیان اینکه باید نسبت به مظلوم حامی باشیم گفت: اگر ما شیعه و مسلمان واقعی هستیم نمیتوانیم نسبت به ظالمان و سارقان فرهنگی و سیاسی نیز بی تفاوت باشیم .

مسئول سابق عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی انار تفکرات مروج سبک زندگی غربی را خطرناک تر از تفکرات داعشی برون مرزی دانست و گفت: تفکر غربی مانند موریانه آرام آرام وارد زندگی ها میشود و با فروپاشی بنیان خانواده ها سعی در ترویج فرهنگ غربی دارد.

امام جمعه انار نیز در ادامه فعالیت حجت الاسلام فراهانی را در سطح شهرستان انار مثبت و قابل تقدیر ارزیابی کرد و گفت: ایشان همواره در برقراری ارتباط با نیروهای انقلابی و ارزشی شهرستان و همچنین روشنگری هایشان در مسائل مختلف بسیار خوب عمل کردند.

وی دغدغه ی حجت الاسلام فراهانی در امور فرهنگی و سیاسی شهرستان را به حق دانست و گفت: واقعیت این است که دشمن با تمام قوا در داخل و خارج در حال تهاجم فرهنگی است و چنانکه می بینیم  میخواهند کشور را به سمت چه مسیری بکشانند.

در ادامه مراسم حجت الاسلام ایروانی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: بنا بر تعبیر رهبر معظم انقلاب امر به معروف ،  واجب فراموش شده ای است که در بین ما مغفول مانده است.

وی افزود: اینکه دعاهایمان گاها بی اثر می شود نتیجه امر به معروف و نهی از منکر نکردن است .

ایروانی برخورد با منکرات فرهنگی در جامعه را وظیفه نهاد هایی همچون امامت جمعه ،اداره فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش دانست و گفت:این افراد و نهادها مسئولیت دارند که در قبال این ناهنجاری ها امر به معروف و نهی از منکر کنند .

وی افزود: نظام اسلامی ایران یک نظام لائیک نیست که هرکس هرکار دلش خواست بکند و بعد از آن هم موضع تهاجمی به خود بگیرد.

رئیس عقیدتی و سییاسی نیروی انتطامی استان کرمان با بیان اینکه همه کارمندان ادارات از جمله پرسنل نیروی انتظامی  باید از ارزش های نظام اسلام  دفاع کنند ، ترویج مطالب ضدارزشی در تئاتر ها و بعضی از رسانه ها را مایه تاسف خواند و تصریح کرد: مسئولین مربوطه باید به جد با این افراد برخورد کنند و نگذارند در جامعه منکر به شکل معروف جلوه داده شود چرا که مسئولین در صورت سهل انگاری در یپشگاه خداوند باید پاسخگو باشند.

ایروانی در ادامه با اشاره به تعبیر رهبرمعظم انقلاب در “آتش به اختیار “خواندن نیرو های انقلابی در مباحث فرهنگی گفت:وقتی در نظامی که شهدای بسیاری را در راه حفظ امنیتش فدا کرده ایم می بینیم که عده ای در زمینه های مختلف ترویج مطالب ضددینی می کنند طبق فرموده رهبری معظم انقلاب ، نیرو های دغدغمند نظام آتش به اختیار هستند به این معنی که در هر قسمتی که هستند اعم از استانداری ،نهاد امام جمعه و مردم عادی باید جلوی ضد ارزش ها را بگیرند و البته همه اینها باید در چارچوب قاون باشد.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام فراهانی گفت: انتقالات سازمان عقیدتی سیاسی هر ۵سال یکبار می باشد و آقای فراهانی با توجه به اتمام خدمت ۵ساله شان در استان کرمان  خودشان درخواست انتقالی کردند و در سازمان نیز با توجه به خدمات شایسته حجت الاسلام فراهانی در شهرستان انار و سایر نقاط استان موافقت شد تا ایشان به شهرستان پل دختر در استان لرستان که از لحاظ جمعیتی و وسعت دوبرابر شهرستان انار است  منتقل شوند.

ایروانی افزود: برادر عزیزمان حجت الاسلام محبیان که سابقه خدمت در شهرستان های ریگان و جیرفت را دارند بنا بر تقاضای ما در حالیکه هنوز در شهرستان جیرفت حکم داشتند  قبول کردند که به انار بیایند تا جای خالی آقای فراهانی را بتوانند با روحیه ی انقلابی که دارند پر کنند.

 

 

انتهای پبام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی