شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

امام جمعه انار گفت:انتظار مردم مومن شهرستان انار از همه نهادهای فرهنگی و هنری این است که میراث ارزشمند مردم انار که همان دینداری ، حجاب ، عفاف و غیرت دینی است را حفظ کنند.

به گزارش « انارما » ؛ حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه این هفته به مراسم تحلیف رئیس‌جمهور اشاره کرد و گفت:بعد از گذشت ۳۹ سال از عمر پر برکت نظام جمهوری اسلامی علیرغم تلاش نظام استکبار برای انزوای ایران . مراسم معمول تحلیف به یک نشست جهانی برای ثبات استحکام و اقتدار ایران اسلامی تبدیل می‌شود .
وی افزود :امیدواریم دولت دوازدهم به انتظارات مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه داشته باشد که مهم‌ترین انتظار ملت ایران توجه به امر معیشت و اقتصاد کشور است .
امام جمعه شهرستان انار سهل انگاری چند نفر از نمایندگان مجلس در حاشیه مراسم تحلیف اشاره کرد و گفت:حاشیه های این مراسم در شان نمایندگان مجلس و ملت ایران نبود چرا که نمایندگان مجلس نماینده یک ملت بزرگی هستند که در طول تاریخ به ویژه تاریخ درخشان انقلاب اسلامی صحنه‌های عزت و اقتدار از خود به جا گذاشته اند و باید شان و جایگاه ملت بزرگ ایران حفظ شود.

حجت الاسلام منتظری به تهدیدات آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور آمریکا از هنگام تبلیغات ریاست جمهوری اش مرتب بر علیه توافقنامه برجام صحبت کرده و اخیراً به بهانه بازدید از مراکز نظامی ایران می خواهد شکست برجام را برگردن ایران بیاندازد .

وی افزود:توافقنامه برجام که برای حفظ امنیت ایران و رفع تحریم بوده متاسفانه امروز بزرگترین ابزار تهدید آمریکا واقع شده است.

حجت الاسلام منتظری به بازگشت افتخار آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اشاره نمود و گفت: آزادگان عزیز گنجینه‌های ارزشمندی هستند که باید از مقاومت ها و مجاهدت های آنها تجلیل کرد.

وی به مقاومت اسلامی و شکست مفتضحانه رژیم غاصب اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه با حزب الله لبنان اشاره کرد و گفت : پیروزی حزب الله لبنان به علت اعتقاد آنها به تفکر حضرت سیدالشهدا و شهادت در راه خدا بود که مورد حمایت الهی قرار گرفتند.

وی افزود: در جریان مقاومت اسلامی، تفکر شهادت طلبی حضرت سیدالشهدا هنوز ادامه دارد و شهید محسن حججی نمونه این مردان مجاهد و مقاوم است که اقتدا به ابی عبدالله الحسین علیه السلام کرد.

امام جمعه انار به وضعیت نابسامان پسته اشاره نمود و گفت : با همه مشکلات کم آبی ، سرمازدگی، گرمازدگی و آفات مختلف ، پسته تولید می شود  و انتظار کشاورزان از مسئولین و دولتمردان بازاریابی مناسب برای این محصول است.

وی در ادامه شهرستان انار را یکی از شهرستان های مذهبی استان کرمان ذکر کرد و گفت :انتظار مردم مومن شهرستان انار از همه نهادهای فرهنگی و هنری این است که میراث ارزشمند مردم انار که همان دینداری ، حجاب ، عفاف و غیرت دینی است را حفظ کنند.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی