شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

شهید محسن حججی شهیدی که قبلا انتقام خون خودشو گرفته بود…

به گزارش انارما ، مطلب زیر نوشته یکی از همرزمان اناری شهید مدافع حرم (محسن حججی) می باشد که که چندروز پیش به شکل دردناکی پس از به اسارت در آمدن توسط داعش به شهادت رسید.

سلام این افتخار را داشتم که پاییز ۹۴ حدود ۱۰ آلی ۱۵ روز در جنوب استان حلب سوریه در کنار این شهید بزرگوار بودم . این عزیز بسیار شجاع ،  پر تلاش والبته با ایمان و اهل نماز شب بود .

همیشه اصرار داشت خودش داخل تانک بنشیند و شلیک کند.  اولین فردی بود که برای نگهبانی در سخت ترین ساعات شب اعلام آماگی می کرد .

در چند عملیات شبانه که با تانکهای  T90 انجام دادیم ، به کمک چند نفر ازدوستان کرمانی و اصفهانی توانستیم بالای پنجاه شصت نفر از داعشی ها را بدرک واصل کنیم که اکثر شلیک ها توسط این شهید عزیز انجام گرفت  و آنقدر در آن عملیات ها نیروهای تکفیری تلفات دادند که مجبور شدند شبانه فرار کنند.

یادم است صبح روز اولین شبی  که با تانک های T90 که دیدشبانه بسیار عالی دارند تیراندازی بر روی خانه های محل استقرار تکفیری ها انجام دادیم . فرمانده ما من را از پشت بیسیم صدا زد وگفت: زود بیا فلان مکان حاجی کارت دارد . وقتی رفتم سردارسلیمانی به من گفت از طرف من از دوستانت خیلی تشکر کن کاری که شما دیشب کردید لیله الفتحی بود در منطقه.  خود حضرت زینب مزدتان را بدهد  و از طرف فرماندهان آن منطقه  مورد تشویق قرار گرفتیم .

بدون اغراق بیشتر این تقدیر ها بخاطر تلاش و رشادت این شهید عزیز بود . انشاالله دست من رو سیاه را در روز قیامت بگیرد .

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی