جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

امام جمعه انار گفت:روحیه دینی و انقلابی جوانان باید تقویت شود و جریان انقلابی کشور در جای‌جای کشور باید مورد حمایت جدی قرار گیرد …

به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه ابن هفته به وظیفه عظیم مسئولان فرهنگی اشاره کرد و گفت : روحیه دینی و انقلابی جوانان باید تقویت شود و جریان انقلابی کشور در جای‌جای کشور باید مورد حمایت جدی قرار گیرد .
وی با گرامیداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر افزود :دولت دوازدهم باید در ابتدای کار شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار داده و با خدمت بی منت مطالبات مردم را تحقق بخشد .
امام جمعه شهرستان انار مساجد و مجالس ابی عبدالله الحسین علیه السلام را در تربیت دینی و انقلابی جوانان بسیار موثر دانست و گفت :شهید محسن حججی که حجت خداوند برهمگان شد از رویش های انقلاب اسلامی و تربیت شده در مساجد و مکتب حضرت سیدالشهدا است.
وی روز عرفه روز تحول درونی و انقلاب معنوی ذکر کرد و گفت :روز عرفه روز نزول رحمت الهی و مغفرت و امرزش و عفو عمومی پروردگار متعال است .
امام جمعه انار به زندگی سراسر افتخار امام محمد باقر علیه السلام اشاره نمود و گفت :امام محمد باقر دائماً بر تولی و تبری تاکید می نمود و قرآن و اهل بیت علیه السلام را دو معیار و ملاک مهم برای هدایت انسان ها می دانست.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

سوپ شنبه 26 آگوست 2017 - 12:39 ق.ظ

یک دیدگاه دارم خواهشا سانسورش نکنین

آقای منتظری شما خودتان روحیه انقلابی دارید؟؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی