جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان اعلام کرد نصب دوربین‌های کنترل ترافیک درون شهری و برون شهری و استقرار ایست بازرسی در انار برای کاهش قاچاق کالا و همچنین افزایش ضریب امنیتی پیگیر هستیم

به گزارش ” انارما” ، خلیل همایی‌راد در جلسه شورای اداری شهرستان انار با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: امنیت بسترساز توسعه است و اگر امنیت نباشد توسعه و اشتغال ایجاد نمی‌شود و از طرف دیگر توسعه تضمین کننده امنیت است.

همایی گفت: امنیتی که امروز در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد با تلاش و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تلاش همه دست‌اندرکاران نظام است و کشور ما گلستانی در میان دنیای آتش است.

همایی عنوان کرد: همه ما باید در بحث امنیت و ایمنی مسؤول باشیم و یکی از مهمترین مباحث ایمنی بحث دوربین‌ها است که خوشبختانه کارهای خوبی در استان در حال انجام است.

وی در مورد موضوعات و مسائل امنیتی شهرستان انار به عنوان پیشانی استان از سمت شمال کشور گفت: بحث ایمنی و امنیت را در نصب دوربین‌های مداربسته درون شهری و برون شهری برای پایش تصویری و همچنین استقرار ایست بازرسی در انار از سمت یزد به سمت کرمان برای کاهش قاچاق کالا و همچنین افزایش ضریب امنیتی پیگیر هستیم.

همایی ادامه داد: در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دستاوردهای بزرگی از جمله رونق اقتصادی روستاها از طریق طرح خانه‌های بوم گردی، افزایش تعداد آثار باستانی ثبت شده در جهان به پنج اثر، ثبت کویر کرمان به عنوان نخستین اثر طبیعی جهان را داشته‌ایم‌ که اقتصاد استان در آینده با این صنعت متحول خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی