شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت:همشهریان عزیز به منظور جلوگیری از انتقال بیماری های مشترک بین انسان و دام، دام های قربانی خود را در کشتارگاه دام انار و تحت نظارت بازرسین بهداشتی و شرعی ذبح نمایند

به گزارش ” انارما” ؛ جعفر کافی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه ذی الحجه و عید سعید قربان ضمن تبریک و تهنیت این روز، بازرسان این شبکه در روز عید قربان از ساعت ۷ صبح لغایت ۱۳ بعد از ظهر، نظارت بهداشتی و شرعی بر دام های قربانی به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان گوشت های قربانی و تأمین بهداشت عمومی را بصورت ویژه انجام می دهند. این بازرسان بصورت اکیپ های ثابت و سیار در محل شبکه دامپزشکی، سطح شهر و کشتارگاه دام انار مستقرمی باشند.

کافی افزود: با هماهنگی های انجام شده با شهرداری محترم انار کشتارگاه دام این شهرستان در روز عید سعید قربان در ساعت مذکور آماده ارائه خدمات بصورت رایگان می باشد. در ضمن شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار در این روز همکاری لازم را در خصوص بهداشت عمومی انجام می دهد.

وی گفت: توصیه می شود همشهریان عزیز به منظور جلوگیری از انتقال بیماری های مشترک بین انسان و دام، دام های زنده و قربانی خود را از مراکز معتبر و مورد تأئید دامپزشکی تهیه و خریداری نموده و در کشتارگاه دام و تحت نظارت بازرسین بهداشتی دامپزشکی و شرعی ذبح نمایند.

در پایان جعفر کافی گفت: این شبکه آماده پاسخگویی به سئوالات همشهریان گرامی و هماهنگی های لازم جهت نظارت بهداشتی بر دام های قربانی با شماره های تماس ۳۴۳۸۲۸۳۰ و ۳۴۳۸۶۶۹۵ می باشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی