جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

امام جمعه انار گفت:تولید واشتغال باید در رأس فعالیت‌های دولت محترم باشد متاسفانه طبق آمارها شش میلیون و پانصدهزار نفر بیکار در کشور وجود دارد که باید جهت اشتغال اینها فکر اساسی کرد

به گزارش ” انارما ” ؛ امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز عید قربان روز عید قربان را روز لقاءالله نامید و گفت : روز عید قربان روزه روز عبادت و بندگی است که انسان از اسارت نفس نجات پیدا کرده و به لقاء الله نائل می شود.
وی افزود:وقتی تمام گرایشها و نفسانیات ازدل انسان خارج شود، دل، خانه خدا می شود که انسان در این حالت به لقاء الهی نائل می شود
امام جمعه شهرستان انار افزود:قربانی کردن یکی از شعائر الهی استکه اجرای این سنت برای رضایت خداوند و خلوص نیت انجام می شود و انسان به قرب الهی نزدیک می شود.
امام جمعه انار دهه ولایت و امامت را گرامی داشت و با اشاره به عید سعید غدیر گفت:عید غدیر عیدالله الااکبر و سالروز استقرار امامت و ولایت واکمال دین و اتمام نعمت است .
وی بهر دادن طعام در روز عید غدیر تاکید کرد و افزود :امام صادق علیه السلام روز عید غدیر را روز اطعام الطعام می دانند و غذا دادن به مومنین اجر و ثواب فراوانی را در بر دارد.
حجت الاسلام منتظری در ادامه به آغاز به کار دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت:امیدواریم دولت محترم دوازدهم با روحیه انقلابی برای حل مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند و مطالبات به حق ملت ایران را محقق نماید.
امام جمعه انار با تاکید بر اقتصاد مقاومتی و موضوع تولید و اشتغال گفت:تولید واشتغال باید در رأس فعالیت‌های دولت محترم باشد متاسفانه طبق آمارها شش میلیون و پانصدهزار نفر بیکار در کشور وجود دارد که باید جهت اشتغال اینها فکر اساسی کرد.
امام جمعه شهرستان انار پیروزی‌های جریان مقاومت در لبنان سوریه و یمن بر علیه گروه‌های تکفیری و تروریستی را تبریک گفت و افزود :امیدواریم روز به روز شاهد پیروزی‌ها و توفیقات نیروهای رزمنده جریان مقاومت در دنیای اسلام باشیم .

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی