پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

امام جمعه انار گفت : ملت بزرگ ایران تحت تأثیر این مواضع گستاخانه رئیس‌جمهور آمریکا واقع نخواهند شد وبه فرمایش امام خمینی؛ آمریکا را همچنان شیطان بزرگ دانسته و هرگز تسلیم زورگویی ها و زیاده‌خواهی‌های آنها نخواهند شد.

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار مواضع گستاخانه و ضد ایرانی رئیس جمهور امریکا را محکوم نمود و گفت: ملت بزرگ ایران تحت تأثیر این مواضع گستاخانه رئیس‌جمهور آمریکا واقع نخواهند شد وبه فرمایش امام خمینی؛ آمریکا را همچنان شیطان بزرگ دانسته و هرگز تسلیم زورگویی ها و زیاده‌خواهی‌های آنها نخواهند شد.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با الهام از نهضت عظیم عاشورا و ایمان راسخ با ایستادگی و روحیه شهادت طلبی در مقابل رژیم بعث عراق و همه حامیانشان چنان ایستادندکه یادآوری آن مجاهدت ها پشت دشمن را میلرزاند.
امام جمعه شهرستان انار به بازگشایی مدارس اشاره نمود و گفت: اول مهرماه آغاز تحصیل و تلاش و آغاز تعلیم و تربیت است و سرنوشت هر کشوری به کیفیت و محتوای آموزشی و پرورشی است.
وی به اهداف نهضت عاشورای حسینی پرداخت و گفت نفی طاغوت و طاغوتیان و اقدام و قیام عملی و ایجاد حکومت اسلامی از اهداف نهضت عاشورا است .

حجت الاسلام منتظری با اشاره به هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهی منکر از جمله واجباتی است که ریشه در آموزه‌های قرآنی دارد و ابی عبدالله الحسین علیه السلام با نهضت عاشورا این فریضه الهی را احیا کرد.
امام جمعه انار از اعضای شورای اسلامی شهر جهت انتخاب شهردار شهر انارتشکر کرد و گفت: بعد از بررسی ها و تحقیقات گسترده و دقت نظر به برنامه‌های ارائه شده گزینه های مختلف، سرانجام مهندس علی رحیمی را برای این سمت انتخاب نمودند و ایشان در سمت قبلی خود ابقا شدند.
وی افزود: امیدواریم در این دوره چهارساله شورای محترم شهر و شهرداری بتوانند گامهای اساسی را در عمران و آبادانی شهر انار بردارند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی