جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

امام جمعه انار گفت:بعد از ارتقاء انار به شهرستان شاهد تقویت امکانات بهداشتی و درمانی هستیم که تأسیس بخش دیالیز، رادیولوژی دیجیتال، کلینیک، بخش زنان و زایمان و حضور پزشکان متخصص نمونه ای از این تلاش هاست…

به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه امروز شهید حججی را نماد نسل جوانی انقلابی دانست و گفت:علی رغم تلاش دشمنان در جهت جدا کردن نسل جوان از مسیر دین و انقلاب اسلامی، جذب دلهای پاک جوانان به مفاهیم انقلابی حیرت انگیز است.
 

وی افزود :شهید محسن حججی به عنوان یک جوان امروزی ثابت کرد که جوانان انقلابی راه جهاد و شهادت و راه امام راحل و انقلاب اسلامی را فراموش نخواهند کرد.

وی جریان همه پرسی در کردستان عراق را در راستای بی ثباتی منطقه دانست و گفت:پشت پرده همه پرسی در کردستان عراق ، رژیم صهیونیستی و نظام استکباری آمریکاست که به دنبال بی ثباتی منطقه غرب آسیا میباشد .

امام جمعه شهرستان انار به هفته ی جهانی کودک اشاره کرد و گفت:والدین از بی توجهی و سهل انگاری ها نسبت به کودکان ، تنها رها کردن آنها در ماشین ، نشاندن آنها در صندلی جلو ، رفت و آمد در معابر و آویختن طلاها و جواهرات به سر و گردن آنها ،پوشش های نامناسب در مراسم عمومی و سرگرم کردن آنها با موبایل خودداری کنند.

وی با اشاره به روز دامپزشکی گفت:با توجه به صدها بیماری مشترک بین انسان و حیوان و مواد غذایی مختلفی که از دام ها تهیه می شود برای جلوگیری از اشاعه این بیماری‌ها آحاد مردم باید با دامپزشکان که سربازان بی ادعای عرصه بهداشت عمومی هستند همکاری کنند.

امام جمعه شهرستان انار از اهتمام خیرین شهرستان انار و مسئولین بهداشت و درمان در ارتقاء بیمارستان انار تشکر کرد و گفت :به لطف الهی و پیگیری دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ومسئولین بهداشت و درمان انار و به همت خیرین گرانقدر شهرستان امروز وضعیت بهداشت و درمان با سالهای قبل از سال ۸۸ تفاوت بسیاری پیدا کرده است.

وی افزود ؛بعد از ارتقاء انار به شهرستان شاهد تقویت امکانات بهداشتی و درمانی هستیم که تأسیس بخش دیالیز، رادیولوژی دیجیتال، کلینیک، بخش زنان و زایمان و حضور پزشکان متخصص نمونه ای از این تلاش هاست.

وی در پایان گفت:انشاءالله هر چه سریعتر ساختمان جدید بیمارستان تکمیل شود و مشکلات اورژانس امین شهر و لطف آباد برطرف و این مراکز به طور شبانه‌روزی بتوانند خدمات خودشان را ارائه دهند و به زودی مرکز آموزش عالی نیز در بیمارستان انار راه اندازی شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی