شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی شهرستان انار صبح امروز با حضور مسوولین و مهمانان دعوت شده در یگان فرماندهی انتظامی شهرستان برگزارشد.

به گزارش انارما ، صبج دیروز شنبه ۱۵مهر ، مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی در محل یگان فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان انار برگزار شد.

فرماندار انار در  این مراسم بیان داشت:امنیت مطلوب شهرستان انار با محوریت اصلی نیروی انتظامی محقق گردیده است .
ضیاءالدین طباطبایی اظهار داشت:همه مردم در امور جاری و زندگی روزمره خود وتمام مسئولین در هرجایگاه و سمتی در کمال امنیت و آرامش ممکن در شهرستان به انجام وظایف خود مشغول می باشند که همراهی و همکاری همه دستگاهها و اعضای شورای تامین با نیروی انتظامی این مهم را ممکن ساخته است.
وی افزود:شهرستان انار از جمله شهرستانهای بسیار امن برابر شاخص های امنیتی موجود می باشد که موجب سرافرازی مردم و خدمتگزاران عرصه نظم و امنیت و همه مسئولین است.

در این مراسم فرمانده انتظامی انار نیز ضمن تجلیل از هماهنگی و همراهی عمومی در تامین و حفظ امنیت شهرستان افزود:هفته نیروی انتظامی تجدید و تحکیم شرایط اجتماعی و امنیت ساز را فراهم می آورد.
سرهنگ غضنفری در این مراسم ضمن اشاره به رویکرد جدید ناجا،نگاه مسئله محور به جرائم و حوادث وبررسی پیرامونی جرائم و آسیبهای اجتماعی،برنامه های کاربردی و علمی جدید را بعنوان راهکار اصلی در برابر روشهای قدیمی در حوزه اجتماعی در کنار ماموریت های کنترلی و مبارزه ای پلیس بیان کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی