چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

این روزها متاسفانه حال دل زندگیامون خراب شده چون دیگه خیلی کم با هم حرف میزنیم.

به گزارش ” انارما ”  این روزها کم و بیش زندگی همه خانواده ها را مرضی فراگرفته که از آن بی خبریم؛ امروز اعضای خانواده در یک خانه دور هم زندگی نمی کنند بلکه خانه های ما از یکسری لونه تشکیل شده که هر یک از اعضا در لونه خودشون و غرق در دنیای مجازی خودشون زندگی می کنن نه در دنیای واقعی خانه ها!

اینروزا متاسفانه حال دل زندگیامون خراب شده چون دیگه خیلی کم با هم حرف میزنیم امروز من اصلا درد همسرم رو نمی فهمم چون اصلا باهاش حرف نمی زنم که ببینم دردی داره یا نه امروز من اصلا مشکل بچه امو نمی فهمم چون هیچ ارتباط کلامی ونگاهی بین من و فرزندم وجود نداره که ببینم آیا مشکلی داره یا نداره.

دیروز که از محل کار برگشتم دیدم بازهم مثل همیشه پری خانم و زری خانم در خانه من همسر من رو با خودشون بردند و انگار بازهم من در دنیای واقعی خانه ام مجازی تنهایم!

طبق اعلام مرکز ملی فضای مجازی ایران یک آمار تاسف باری وجود داره که میگه میانگین زمان گفتگو بین اعضای خانواده های ایرانی به ۱۷ دقیقه از ۲۴ ساعت کاهش پیدا کرده چون ما ایرانیا به طور متوسط بین ۵ تا ۹ ساعت از وقتمون تو شبانه روز رو به شبکه های اجتماعی اختصاص میدیم! دیگه وقتی نمیمونه که بخوایم با هم حرف بزنیم دیگه وقتی نمیمونه که بخوایم همدیگه رو ببینم!

این آمار تکان دهنده است ولی چرا مارو تکون نمیده؟؟!

انتهای پیام / آرمان کرمان

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی