پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

به گزارش انارما ، کارخانه “انار پلیکا آریانا ” توانسته است با تولید لوله پلیکا از سایز ۶۳ تا ۳۱۵ میلیمتر در عرصه مدیریت آب و فاضلاب شهری و کشاورزی گامی بزرگ در جهت مدیریت بحران آب بردارد. این واحد تولیدی از سال۹۴ کار خود را آغاز کرد و اکنون بعد از گذشت دوسال با […]

به گزارش انارما ، کارخانه “انار پلیکا آریانا ” توانسته است با تولید لوله پلیکا از سایز ۶۳ تا ۳۱۵ میلیمتر در عرصه مدیریت آب و فاضلاب شهری و کشاورزی گامی بزرگ در جهت مدیریت بحران آب بردارد.

این واحد تولیدی از سال۹۴ کار خود را آغاز کرد و اکنون بعد از گذشت دوسال با تولید روزانه بیش از  ۱۱ تن لوله و با اشتغال زایی مستقیم برای ۳۰نفر در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی قدم های بزرگی را برداشته است.

تولید لوله های بازیافتی مرغوب و همچنین لوله های استاندارد فشار قوی و نیمه قوی ،تولید لوله های زیرسطحی سوراخ دار جهت اجرای طرح آبیاری زیرسطحی (که با توجه به بحران کم آبی در سال های اخیر ) استفاده از این روش آبیاری بنا بر نظر کارشناسان آبیاری و کشاورزی کاملا مقرون به صرفه می باشد.

تولید انواع لوله های سایز بزرگ (۲۰۰، ۲۵۰ و۳۱۵) جهت انتقال آب که بیشترین استفاده را در طرح های کشاورزی دارد بخش دیگری از تولیدات این کارخانه می باشد.

توزیع ادوات آبیاری همچون اتصالات پلیکا ، فلنج ،دربند ،شیرفلکه و چسب pvc بخش دیگری از فعالیت کارخانه انار پلیکا آریانا می باشد.

این کارخانه اکنون محصولات خود را به کشور هایی نظیر افغانستان و عراق نیز صادر می کند .

فاز ۲ این کارخانه فعالیت خود را با مساحتی بالغ بر۱۰هزار متر مربع آغاز کرده و انتظار می رود با توسعه بیشتر در بخش های مختلف بستر لازم برای اشتغال زایی قریب۱۰۰نفر در این واحد تولیدی در آینده ای نزدیک فراهم شود.

کارخانه انار پلیکا آریانا  در شهرک صنعتی انار واقع شده است.

 

 

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی