جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان گفت با روی کارآمدن دولت سازندگی و حزب کارگزاران شرایطی به وجود آمد که بحث نفوذ در ایران ایجاد شد و این حزب با در نظر گرفتن سه هدف روی کار آمد تا اینکه در عرصه سیاسی از قبل تا امروز قائل به مذاکره با امریکا و روابط با آنها باشد

به گزارش ” انارما ” ؛سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان با حضور در جمع بسیجیان و برخی مسوولین شهرستان ضمن گرامیداشت ۹ دی، این روز را نطقه عطف قدرت مردمی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی قصد براندازی انقلاب اسلامی را داشتند اما با آگاهی مردم ولایت مدار و حضور به موقع آنها در حماسه ۹دی نقشه پلید آنها نقش بر آب شد.

سردار ابوحمزه گفت: بررسی علت، روند شکل گیری، اهداف و نتایج و پیامدهای سه واقعه مهم در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷، ۱۳ آبان ۱۳۵۸ و ۹ دی ۱۳۸۸، نشان می دهد همانطور که، حماسه نهم دی را می‌توان سرآغاز ورود انقلاب اسلامی به مرحله جدیدی دانست و از آن به عنوان “انقلاب سوم” یاد کرد و از همین رو بود که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند حماسه نهم دی در یادها باقی خواهد ماند.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه با روی کارآمدن دولت سازندگی و حزب کارگزاران شرایطی به وجود آمد که بحث نفوذ در ایران ایجاد شد خاطر نشان کرد: این حزب با در نظر گرفتن سه هدف روی کار آمد تا اینکه در عرصه سیاسی از قبل تا امروز قائل به مذاکره با امریکا و روابط با آنها باشد و دوم در عرصه اقتصادی واردات از غرب و آمریکا را در اولویت خود قرار دهد  و  سوم اینکه قائل به تعامل فرهنگی با غرب و تبادل باشد.

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان ابراز کرد:این سه عرصه تقابل جدی بین کارگزاران و رهبری را ایجاد کرد و در دولت هشت ساله سازندگی رهبری حاضر به تعامل با امریکا نبودند، ولی برعکس کارگزاران مصر بر حرف خود بودند و نکته دوم اینکه کارگزاران معتقد بر تکنو کراتی هستند یعنی هرفردی در هر تخصصکه دارد وارد محیط کار شود و حتی در بحث مدیریت فقهی نیز  قائل نیستند که بر اساس اسلام و دین جامعه مدیریت شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از نفوذ بحث استحاله توسط دولت اصلاحات پیاده سازی شد، بیان کرد: ما چندین سوال داریم که تابه حال از مدعیان اصلاحات جوابی نشنیدیم اول اینکه شما قائل به اصلاحات غربی هستید یا اصلاحات در چهارچوب انقلاب اسلامی هستید؟ شما که مدعی آزادی هستید آزادی از دیدگاه اسلام یا غرب کدام را پیاده سازی کردید؟

سردار ابوحمزه در ادامه گفت:افرادی می آیند مطالباتی را مطرح میکنند اما به ریشه ها نمیپردازند، برخی جریانات نفوذی به اصلاحات مطالبی را مطرح کردند که هیچ کدام از روسای اصلاحات آن ها را رد نکردند، امروز جبهه های مختلفی خود را جز اصلاحات می دانند که برخی از بین رفته بودند و در برخی جبهه ها عناصر ضد انقلاب وجود دارند، باید سران اصلاحات از راه خود را از ضد انقلاب مشخص کنند ومشخص کنند باجبهه های نفوذی مثل امثال جبهه ملی تعیین تکلیف کنند.

این مقام مسئول در خصوص تحلیل و بازخوانی مدعای آزادی در اصلاح طلبان گفت در واقع مدعای جریان اصلاح طلب مانند لیبرال ها به آزادی فردی محدود است یعنی از دیدگاه اسلامی مشروط و از دیدگاه لیبرال و نظام سرمایه داری مطلق هستند.

سردار ابوحمزه ادامه داد:در فتنه ۸۸ بحث دعوای بین اصلاح طلبی و اصولگرایی نبود بلکه بحث بین استکبار و نیروهای نفوذی و عوامل داخلی اش و مردم انقلابی بود و مردم ما بصیر و فهیم هستند و خیلی ها بادیدن اتفاقات ۸۸ از رای خود برگشتند.

وی خاطر نشان کرد:در  آستانه ۹ دی باید حق از باطل راشناخت و فتنه گران و سران آنها حتی با آب زمزم نیز تطهیر نمیشوند چرا که به خون شهدا واسلام خیانت کرده اند، نقش شما بسیجیان بصیرت افزایی است و آکاهی دادن به مردم است هرکس باید تکلیف خود را انجام دهد و منتظر دیگری نباشد، به فرموده حضرت آقا “بزرگترین جهاد در شرایط کنونی تبیین است”.

سردار ابوحمزه از طرح گشت زنی محله محور بسیجیان در محلات سخن گفت و افزود: بنا به درخواستهای مکرر مردم برای تشکیل دوباره گشت های بسیجی از اول بهمن ماه تمامی پایگاههای بسیج سراسر استان و شهرستانی حتی روستاها و حوزه حوزه های شهری به صورت مداوم هر شب باید در محله ها و سطح شهر و روستا آماده گشت زنی باشند و با مزاحمین و ناامن کنندگان برخورد نمایند که هر اکیپ یک ضابط قضایی به همراه دارد.

وی در رابطه با صندوق های قرض الحسنه اشتغالزا گفت: سپاه این بستر را فراهم می کند که در همه  شهرستانها روستاها و بخش ها این صندوق ها راه اندازی شود، در محلات مختلف صندوق های قرض الحسنه توسط خود مردم به شکل مردمی فراخوانی و  سازماندهی شود همه چیز از منابع، هدایت و تقسیم آن  به عهده مردم است و به شکل های مختلف مشکلات مردم را حل می کند.

ابوحمزه راه اندازی طرح درمان رایگان را در دستور کار خود دانست و گفت: قبلا سالی یکی الی دو باز پزشکان به مناطق محروم اعزام داشتیم ولی از این پس هرماه یک تیم پزشکی که در استان ۱۵تیم هستند به مناطق محروم اعزام می شوند و طرح ویزیت رایگان بیماران را انجام می دهند.

وی در خصوص طرح اردوهای جهادی به صورت محله ای افزود: قبلا اردوهای جهادی در تابستان و در مدت چندماهه ای صورت میگرفت که برخی کارهای ساخت و ساز نیمه تمام می ماند ولی باطرح جدید اردوهای جهادی به صورت محله ای و در حوزه استحفاظی خودش، هر پایگاه و حوزه محرومین را شناسایی کنند و در صورت درخواست کمک سایر نیروهای جهادی برای حل مشکل مردم به یاری انها میشتابند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان با بیان اینکه اگر روحیه مطالبه گری مردم قوی و مسئولین پاسخگو باشند؛ مفاسد اقتصادی هم دراستان حل خواهد شد.


انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی