جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

امام جمعه انار گفت :امروز مشکل مردم ایران رفع حصر و موضوع شنود و امثال این ها نیست، مشکل ملت ایران در این اوضاع نابسامان اقتصادی،  تبعیض ها و اختلاس ها و گرانی هاست که مسئولین باید به فکر رفع این مشکلات اساسی مردم باشند.

به گزارش ” انارما ” حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه امروز به موضوع آزمایشات الهی اشاره کرد و گفت:  تاریخ پراست  از گندم نمایان جو فروش و رفیقان نیمه راهی که تا زمانی با حق همراه بودند که منافعشان تامین باشد اما همین که منافعشان در خطر باشد دین لقلقه زبانشان هست.

وی به حماسه یوم الله ۹ دی اشاره کرد و گفت:  در سال ۱۳۸۸ تمام جبهه دشمن اعم از منافقین ، ضد انقلاب، سلطنت طلبها و بهایی ها حتی عبدالمالک ریگی با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلستان زیر پرچم دو کاندیدای ریاست جمهوری هشت ماه کشور را دچار بحران کرده و دهها انسان بی‌گناه ، مظلومانه کشته و زخمی شدند .

وی  افزود:  سران فتنه که عامل اصلی این جنایات بودند ، نه توصیه‌ها را شنیدند نه بر خود مسلط شدند و نه به قانون تمکین کردند و نه دلیل آوردند،  هر که را داشتند به میدان آوردند و هرچه خواستند انجام دادند.

امام جمعه انار روز عاشورای سال ۸۸ را روز رسوایی فتنه‌گران و حامیان خودفروخته  آنها دانست و گفت: فتنه‌گران و حامیان آنها در روز عاشورا همچون یزیدیان بر عزاداران حسینی با سنگ و چوب حمله کردند و رسوایی خود را قطعی کردند.

امام جمعه انار گفت :امروز مشکل مردم ایران رفع حصر و موضوع شنود و امثال این ها نیست، مشکل ملت ایران در این اوضاع نابسامان اقتصادی حقوق های نجومی ،  قطع یارانه ها،  تبعیض ها و اختلاس ها و گرانی هاست که مسئولین باید به فکر رفع این مشکلات اساسی مردم باشند.

 

وی  به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت : کسانی که دیروز و امروز همه امکانات دولتی را در اختیار داشتند و دارند به جای مخالفت خوانی و متهم کردن دیگران باید پاسخگوی مردم باشند.

امام جمعه انار از حضور وزیر محترم بهداشت و درمان به  شهرستان انار تشکر کرد و گفت:  با دعوت مسئولین شهرستان انار به ویژه جناب آقای مهندس انارکی محمدی نماینده محترم مجلس ، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به شهرستان انار سفر کرد و در جریان مشکلات بهداشتی درمانی قرار گرفت و انشاءالله با عملی شدن وعده های وزیر محترم نسبت به تکمیل بیمارستان و تجهیز مراکز درمانی و بهداشتی مناطق مختلف شهرستان سفر پرخیر و برکتی خواهد بود.

وی اعلام کرد: برای رفع بلاها و نزول باران رحمت الهی  و به جهت در خواست همشهریان گرانقدر  برای برگزاری نماز باران به اطلاع می رساند که نماز باران روز دوشنبه ،  یازدهم دی ، ساعت ۱۵ عصر ، در محوطه ترمینال امامزاده محمد صالح (ع) اقامه می گرددو  یکی از مستحبات اقامه نماز باران سه روز  روزه گرفتن است که انشاءالله با  طلب استغفار و آمادگی کامل برای انجام این فریضه مهم حاضر شویم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی