پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 18 April 2024

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت : دولت در راستای حقوق شهروندی و شفافیت، علت گرانی های اخیر را اعلام کند زیرا مردم ما فهیم و تکیه دولت باید به نفع مردم باشد.

احمد انارکی محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری انارما ،با اشاره به حوادث و تجمعات چند روز اخیر در تهران و برخی نقاط کشور، اظهار کرد: پس از انقلاب اسلامی در برخی مقاطع زمانی دشمن تلاش کرده با سوار شدن بر موج مشکلات به نظام اسلامی ضربه وارد نماید، اما مردم ما با هوشیاری کامل همواره در بزنگاه‌ها نقش تاریخی خود را ایفا کرده اند.

انارکی محمدی با تاکید بر لزوم رعایت نظم و خویشتن داری نیروهای انتظامی، امنیتی و مسئولان مربوطه  گفت: فضای ایجاد شده نه تنها برای امنیت،بلکه برای خود مردم ضرر خواهد داشت و این کار موجب آسیب رساندن به تولید، اشتغال و امنیت کشور می شود.

وی در ادامه بیان کرد: برخی با اتفاقات اخیر دستگاه های دولت، و قوه قضاییه را زیر سوال  می برند، قطعا این دستگاه ها مشکل دارند ولی نباید از راهکار اپوزیسیونی و حرکت های پوپولیستی اقدام نماییم در صورتی این دستگاه ها مصمم به پیگیری مطالبات مردم برای حل مشکلات آنها هستند.

وی در ادامه از دولت خواست در راستای حقوق شهروندی و شفافیت، علت گرانی های اخیر را اعلام کند زیرا مردم ما فهیم و تکیه دولت باید به نفع مردم باشد.

وی با بیان اینکه برخی عناصر که از سوی دشمنان انقلاب تغذیه می‌شوند سعی دارند با سوار شدن بر خواسته‌های به حق مردم اغتشاشاتی را  درکشور ایجاد کنند، ادامه داد: در این برهه زمانی مردم و مسئولان باید هوشیاری خود را دوصد چندان کنند تا به انقلاب آسیبی نرسد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی