جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

پیرامون تلاش انگلیسها و کلا غربیها برای نجات عناصر جاسوسشان همانند جیسون رضاییان توسط امریکاییها و حتی پرداخت مبالغی هنگفت این سووال مطرح میشود که برای نجات عناصر سوخته و غیر قابل استفاده چرا غربیها باید این میزان تلاش کرده و از خود مایه بگذارند ؟

به گزارش ” انارما ” ،به اذعان یکی از نمایندگان مجلس انگلیسی ها به شدت در تلاش هستند تا چهار جاسوس خود را که در ایران گرفتار شده اند  آزاد کنند.

 جاسوس اول فردی به نام چوب تراش است که تلاش کرده بود به مجلس خبرگان نفوذ کند. وی با آموزش هایی که در انگلیس دیده توانسته بود در نجف تا درجه اجتهاد هم پیش برود .

 نفر دوم نازنین زاغری (ساغری) است که سرپل رسانه ای انگلیس در ایران بوده و به شدت درگیر فعالیت رسانه ای علیه کشور بوده است.

نفر سوم جاسوس نفتی انگیس و فردی به نام فروغی است که اطلاعات کاملی را در حوزه نفت و گاز جمع آوری کرده بود.
نفر چهارم همکار جناب ظریف و فردی به نام دری اصفهانی است که در تمام طول مذاکرات هسته ای به جمع آوری و ارسال اطلاعات مشغول بوده  است.

ملاحظه :
 پیرامون تلاش انگلیسها و کلا غربیها برای نجات عناصر جاسوسشان همانند جیسون رضاییان توسط امریکاییها و حتی پرداخت مبالغی هنگفت این سووال مطرح میشود که برای  نجات عناصر سوخته و غیر قابل استفاده چرا غربیها باید این میزان تلاش کرده و از خود مایه بگذارند ؟

تنها دلیل این کار که ارتباطی با جنبه های اخلاقی و …. نمی یابد را باید در اهمیت  به صیانت از شبکه نفوذ خود و پشتیبانی از جاسوسهای دستگیر نشده ای داد که این اقدام میتواند موجب دلگرمی و ایجاد اطمینان نسبت به حمایتهای مشابه و اتی  غربیها از  انان  گردد .

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی