پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

بر اثر سقوط خودروی پراید به زیر پل در جاده شهربابک سرنشینان این خودرو مفقود و اجساد آن ها پس از ۱۱ روز کشف شد.

به گزارش ” انارما ” ، به نقل از صدای شهربابک  خانم طیبه مرادی مسئول اورژانس ۱۱۵ شهربابک در این رابطه گفت: ۲۳ دی ماه یک خانواده اهل گلستان از سیرجان به سمت گلستان حرکت می کنند که متاسفانه در محور شهربابک خودروی آنها که پراید بوده در دهانه پل واژگون و پس از برخورد به خاکریز اطراف پل منحرف و به داخل پل می رود و سه سرنشین آن که یک مرد ۴۶ ساله و دو خانم ۴۲ و ۵۰ ساله بودند جان خود را از دست می دهند.
🔹وی بیان کرد : همین عامل باعث می شود که کسی از این اتفاق باخبر نشود و آنها ۱۱ روز در خودروی له شده و درون پل باقی بمانند.
🔹مرادی گفت : آخرین تماس این افراد در تاریخ ۱۰/۲۳ با اقوامشون در سیرجان بوده که وقتی اقوام این افراد از مفقود شدن آنها نگران می شوند به دنبال آنها جستجو را آغاز می کنند که پس از مدتی جستجو کردن ناامید می شوند.
🔹وی اظهار کرد : در تاریخ ۳ بهمن اقوام این افراد با اورژانس ۱۱۵ شهربابک تماس می گیرند که آیا در تاریخ ۲۳ دی گزارشی مبنی بر تصادف این افراد در محورهای شهربابک ارائه نشده است .
🔹مسئول اورژانس ۱۱۵ شهربابک افزود : امروز و به طور اتفاقی یک راننده کامیون متوجه این خودرو در داخل پل می شود و سریعا مراتب را به نیروی انتظامی و اورژانس اطلاع می دهد .
🔹مرادی بیان کرد : این افراد ۱۱ روز در داخل خودرو محبوس و در اثر جراحات و تاخیر در امداد آنها جان خود را از دست داده بودند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی