پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز در‌صحنه‌ داخل از خود آنقدر کاهلی و ضعف نشان‌ داده ایم که وقتی عده ای از جوانان از سر فقر و بیکاری به میدان می آیند دشمن ذره بین‌ میگذارد و از خواسته های به حق آنها سوءاستفاده میکند…

به گزارش انارما ، عصر امروز دوشنبه ۱۴اسفند  حجت‌الاسلام علی عربپور نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در جمع بسیجیان شهرستان انار با تاکید بر ایستادگی نیروی های انقلابی در پاسداری از آرمان های نظام گفت: مردان جبهه مقاومت اگر از آسمان و زمین بر سرشان آتش ببارد باز هم بر تحقق اهدافشان ایستادگی خواهند کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن همیشه سعی میکند با تهدید و ارعاب  ما را در تسخیر خود قرار‌ دهد‌ گفت:  همه‌اینها یک‌ تجربه کهنه ای هست که دشمن به کار گرفته و همیشه ناکام‌مانده است اگر چه گاهی ضربه زده اما‌همیشه شکست خورده قطعی بوده است . آنهایی ک فکر‌میکنند‌ دشمن قوی است و قدرت دارد‌ دشمن شناش و بعبارتی حق شناس نیستند و  انقلاب را نشناخته اند.

حجت الاسلام عرب پور افزود: کسانی بوده اند که در ابتدای انقلاب میگفتند ما آمریکا را شکست میدهیم اما‌ اکنون به دلایلی همچون سست بودن ایمان و مغفول و مغلوب شدن از کید دشمن مواضع خود را تغییر داده اند و در مقابل دشمن موضع ضعف نشان می دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان نگاه رهبر‌ معظم انقلاب به دشمن را همواره بدبینانه دانست و گفت: ایشان با شناخت کاملی که از دشمن دارند همواره به مسئولین ما تذکر می دهند که در ورای آن لبخند دشمن ، دندان های زهرآگین است و در زیر آن دستکش مخملی که دشمن برای مذاکره به سوی ما دراز می کند  یک مشت چدنی پنهان است.

 

عرب پور در ادامه خاطر نشان کرد: امروزه‌ استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا وقتی دید که از‌ طریق‌جنگ‌ مستقیم نمیتواند‌ در مقابل‌ایران‌ راهی‌ پیش ببرد با راه انداختن‌داعش به جنگ‌نیابتی علیه ایران روی آورد.

وی افزود:  داعش که مولود نامبارک‌ آمریکا به اعتراف سران خودشان بود در جهان اسلام حرمت شکنی کرد و دشنه به روح اسلام‌ ناب زد اما با رشادت های نیرو های جبهه مقاومت به زباله دان تاریخ فرستاده شد و قطعا اگر دلاوری های رزمندگان مدافع حرم نبود  امروز حتی نوامیس شهرمان  هم از شر داعش در‌امان نبودند.

وی با بیان اینکه برخی میگویند چرا باید پول کشورمان با وجود بیکاری جوانان به سوریه برود این گفته را یک دروغ دانست و گفت:  قاطعانه‌میگویم ایران‌به غیر‌ از منابع انسانی در سوریه و عراق  هزینه دیگری نکرد و خود  دولت سوریه هزینه های جنگ را پرداخت کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به پروژه نفوذ دشمن تصریح کرد: دشمن با سوءاستفاده از قضایای اخیر‌ مانند اغتشاشات میخواست مردم را در مقابل نظام با این شعار که ما فراوانیم و شما اندک قرار دهد اما با هوشیاری مردم و حضور در حمایت از ولی فقیه توطئه اش خنثی شد.

 

وی  با اشاره به کوتاهی دولتمردان در قبال خواسته ها و نیازهای مردم گفت: امروز در‌صحنه‌ داخل از خود آنقدر کاهلی و ضعف نشان‌ داده ایم که وقتی عده ای از جوانان از سر فقر و بیکاری به میدان می آیند دشمن ذره بین‌ میگذارد و از خواسته های به حق آنها سوءاستفاده میکند و در ادامه عده ای منافق در‌ پشت مردم وارد میدان می شوند و خواسته های خود را عملی‌ میکنند.

حجت الاسلام عرب پور به اغتشاشان اخیر در خیابان پاسداران تهران نیز اشاره ای کرد و گفت: بعداز آن که دشمن در صحنه حوادث دی ماه شکست خورد  به واسطه دراویش به صحنه آمد، دراویشی که تا دیروز گفته می شد که زاهد‌ هستند اما وقتی به صحنه آمدند فهمیدیم که سرباز صهیونیسم هستند و به خواست الهی در این صحنه هم ناکام ماند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با هشدار نسبت به بازی کردن برخی سیاستمداران در زمین دشمن گفت:برخی از  افرادی که دم از اصلاح طلبی و اصولگرایی میزنند باید حواسشان باشد که در زمین دشمن بازی نکنند و آنجه که مردم‌ از مسئولین میخواهند اینست که مواضعشان در قبال دشمن شفاف و صریح باشد.

وی در ادامه عملکرد با اشاره به انحراف برخی از خواص نظام در ادوار مختلف گفت: خودشیفتگی و اصرار به ادامه راه اشتباه و غلط بلایی بود که از ابتدای انقلاب افرادی همچون بنی صدر و در سال های اخیر موسوی ،کروبی و اکنون احمدی نژاد به آن دچار شده اند و آنها را از مسیر اصلی انقلاب منحرف کرد.

 

حجت الاسلام عرب پور با ابراز تاسف از سخنان اخیر معاون اول رئیس جمهور در خصوص مشکل دانستن دهه شصتی ها گفت:  آنچه که در سند ۲۰:۳۰ از اجرای آن ناکام ماندند دولت اکنون سعی در عملی کردن آن‌هم‌ بواسطه تبلیغ در زمینه جلوگیری از افزایش جمعیت کشور دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در پایان با تاکید بر پاسداری نیروهای انقلابی از حریم ولایت گفت: چشم و گوشمان‌ را خوب بازکنیم و نگذاریم که به ولایت آسیبی برسد آنگونه که حضرت زهرا(س) در‌پشت درب  ضربه خورد اما‌ دست از دفاع از امام‌ زمانش برنداشت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی