چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

همایش ارتقاء ایمنی راکبان موتورسیکلت ها،وانت بارها و ماشین آلات و ادوات کشاورزی با اهدا ۳۰ کلاه ایمنی در تالار شهر انار برگزار شد

به گزارش ” انارما ” ؛ همایش ارتقاء ایمنی راکبان موتورسیکلت ها،وانت بارها و ماشین آلات و ادوات کشاورزی امروز ۱۷ اسفند ۹۶ در محل تالار شهر برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور مسئولین شهرستان و مسئولین نظامی و انتظامی برگزار گردید ، امام جمعه امین شهر به نقش ایمنی در کاهش تصادفات اشاره نمودند و از مسئولین شهرستان در خواست نمود که تمام تلاش خود را در جهت کاهش سوانح در شهرستان انار و محورهای ورودی و خروجی به شهرستان انار را بکار گیرند.

در ادامه  سرهنگ بهادری نماینده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در بحث رعایت نکات ایمنی و کاربردی به راکبان موتورسیکلت ها و رانندگان وانت بارها و ماشین آلات کشاورزی پرداختند.

در انتهای همایش نیز به برخی از شرکت کنندگان۳۰ کلاه ایمنی(۱۰ عدد توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان و ۲۰ عدد توسط شهرداری امینشهر) اهدا گردید و بر روی موتورسیکلت ها و وانت بارها و ماشین آلات کشاورزی حاضر در پارکینگ محل همایش توسط پرسنل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان انار برچسب شب نما نصب گردید.

◀همچنین تعدادی از برچسب های شب نما تحویل بخشدار محترم جهت توزیع بین دهیاران روستاها قرار گرفت تا بر روی وسایل مذکور خود در جهت ارتقا ایمنی موتورسیکلت ها و وانت بارها و ماشین آلات کشاورزی نصب گردد.


انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی