پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

متاسفانه سال گذشته مردم در کمک کردن به ما برای رسیدن به اهدافمان خیلی کوتاهی کردند، خیلی خیلی زیاد، اگر اینقدر تنبلی و کوتاهی نمی‌کردند، ما مجبور نمی‌شدیم با رئیس شورای عالی امنیت ملی اینقدر جلسه بگذاریم.

به گزارش انارما ” ، اکنون که این رنج‌نامه را می‌نویسیم، بر سر دوراهی بزرگی در دوران پر افتخار ریاست جمهوری‌مان گیر کرده‌ایم، یک طرف ما که طرف مردم را گرفته‌ایم و یک طرف رئیس شورای عالی امنیت ملی که به هیچ وجه کوتاه نمی‌آید و حرف‌های ضد مردمی می‌زند.

اکنون پنج سال از روزی که ما مجبور شدیم با این فرد همکار شویم می‌گذرد، با اینکه ما خودمان را وقف پیشرفت، رفاه و شیرین کامی مردم کشور کرده‌ایم اما او حسودانه همه‌اش می‌خواهد کام مردم را تلخ کند.

او می‌داند که تلگرام و برجام دو دستاورد بزرگ دولت ما هستند، و ما برای حفظ آنها حتی حاضریم از جانِ همۀ کابینه‌مان هم بگذریم، اینقدر روحیۀ فداکاری، از جان گذشتگی و ایثار در ما بزرگ است.

متاسفانه سال گذشته مردم در کمک کردن به ما برای رسیدن به اهدافمان خیلی کوتاهی کردند، خیلی خیلی زیاد، اگر اینقدر تنبلی و کوتاهی نمی‌کردند، ما مجبور نمی‌شدیم با رئیس شورای عالی امنیت ملی اینقدر جلسه بگذاریم.

یک خاطره یادمان آمد، خدا رحمت کند حاج اکبر را! نور به قبرش ببارد، زیاد از رئیس شورای عالی امنیت ملی خوشش نمی‌آمد، می‌گفت احتمالاً او تقصیر دولت قبل است، او از دولت قبل هم خوشش نمی‌آمد، همیشه به ما می‌گفت: دکتر حسن! دولت قبل خیلی تقصیر دارد.

نمی‌دانیم باید چه کار کنیم، دلمان نمی‌آید رضایت بدهیم رئیس شورای عالی امنیت ملی تلگرام را مسدود کند، ما توی تلگرام کلی عکس و فیلم و گروه داریم، یک گروه دورهمی با تمام روسای جمهور دنیا توی داریم که خیلی توپ است، استیکرهای قشنگی رد و بدل می‌شود، همه‌اش بوس و قلب و دسته گل است، ما فکر می‌کنیم این گروه دورهمی می‌تواند به ثبات برجام و صلح در دنیا کمک فراوان کند.

وزیر کار به ما گفت: اگر تلگرام مسدود شود آمار اشتغال پایین می‌آید، مردم توی تلگرام سرشان گرم است و کاری به کار ما ندارند.

اما او نمی‌داند که ذهن و فکر ما جای دیگری است، اگر تلگرام مسدود شود احتمالاً ما “حساب کاربری حذف شده “و یا” آخرین بازدید خیلی وقت پیش” می‌شویم.

آن‌وقت بقیه روسای جمهور دورهمی به ویژه ترامپ فکر می‌کند ما عمداً در گروه نمی‌آییم و همین باعث پاره پوره شدن برجام و یا دست کمش یک جنگ جهانی می‌شود.

ظریف به ما گفت که خودمان از این گروه لفت بدهیم، به او گفتیم دیگر این حرف را تکرار نکن، ما لفت نمی‌دهیم، این معنایش خروج از برجام است.

ظریف این چیزها را درک نمی‌کند، الان بر سر دوراهی مانده‌ایم، هی استخاره می‌کنیم که تلگرام مسدود شود، خیلی خوب عجله کنید می‌آید، هی استخاره می‌کنیم که تلگرام مسدود نشود خیلی بد می‌آید، نمی‌دانیم چه کنیم.

استخاره می‌کنیم لفت بدهیم، خیلی خوب و عالی می‌آید، استخاره می‌کنیم لفت ندهیم خیلی بد می‌آید.

اینقدر استخاره می‌کنیم که لفت دادن بد بیاید و به عنوان رئیس جمهور محبوب و مردمی دستور می‌دهیم که تلگرام مسدود نشود.

م. ناخوش احوال
 انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی