پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

دولت تدبیر و امید یک دولت اقتصاد محور است، این دولت توانست با گران کردن دلار، افزایش صد در صدی تحریم‌ها، از بین بردن کامل کشاورزی، افزایش صد در صدی واردات، ایجاد مشکلات زیادی برای تولید کنندگان؛ ایجاد مشکل عمده در بخش مسکن؛ رکورد قابل توجهی را در جهان از خود به جا بگذارد و نام خود را گینس یه ثبت برساند

به گزارش انارما ” ؛  مامور ویژه دولت تدبیر و امید در اولین ماه سال جدید به ارائه دستاوردها و عملکرد دولت در پنح سال گذشته پرداخت.

وی گفت: به نام خداااا…

در بخش فرهنگی: بزرگ‌ترین دستاورد دولت تدبیر و امید نگه داشتن استاد مشایخی در ایران، تعامل بسیار خوب و سازنده با سلبریتی‌های گرانقدر در ایام انتخابات، حضور صمیمانه رئیس دولت تدبیر و امید در تلویزیون و آموزش راستگویی و چگونگی پرهیز از دروغ بوده است.

در بخش هنری: خوشبختانه دولت تدبیر و امید در این بخش بسیار موفق ظاهر شد و توانست در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی، یکی از بهترین نامزدهای خود یعنی معاون اول دولت را کاندیدا دریافت سیمرغ بلورین، خرس نقره‌ای، اسب آبی، پلنگ طلایی و حتی جایزه اسکار نقش مکمل مرد در فیلم‌های انتخاباتی کند، این مسئله به عنوان بزرگ‌ترین دستاورد دولت مطرح است، این کاندیدا با جملۀ تاثیرگذار” مردم ایران یادتان هست” و بازی بسیار خوب چهره و اشک و بغض به موقع از سوی داوران بسیار تشویق شدند.

در بخش اشتغال: مامور ویژه دولت در ادامه با انتقاد شدید از عملکرد نامناسب دولت قبل و پُر روسازی مردم و بالابردن سطح اشتغال و توقع تصریح کرد: ما مجبوریم تمامی تلاش خود را برای پایین آوردن سطح اشتغال و نیز توقع مردم به کاربندیم، شما وقتی یک آزمایش می‌دهید دکتر می‌گوید کلسترول، اوره، قند و… بالاست، سعی می‌کنید با رژیم غذایی و گرسنگی کشیدن سطح همۀ آنها را پایین بیاورید، ما نیز در دولت فعلاً در حال اجرای این برنامه به صورت mp3 یعنی فشرده هستیم.

در بخش تربیتی: مامور ویژه دولت ضمن تکذیب حضور هر یک از اعضای دولت در ویدئوهای پخش شده در فضای مجازی؛ اظهار هرگونه ناسزا را از سوی وزیران دولت تدبیری و امیدی به شدت تکذیب کرد و گفت: اگر هم احیاناً سخنی گفته شده فقط جنبۀ تربیتی و تادیبی داشته نه جنبۀ فحاشی و بی‌تربیتی!

در بخش عقیدتی: وی با بیان اعتقادات راسخ دولت افزود: در این بخش نیز دولت بسیار فعال عمل کرد، به ویژه رئیس محترم دولت که با نبستن دهان منتقدان، خودشان نیز به عنوان یک منتقد بسیار کار بلد، تاریخ دان و جامع الشرایط؛ به نقد نعوذبالله پیغمبر هم پرداختند، این نشانگر جایگاه ویژه نقد در دولت تدبیر و امید است.

در بخش سیاست خارجی: مامور ویژه دولت در این مورد گفت: دولت با مطالعه تاریخ فقط درس گرفت و در بخش سیاسی توانست ابَر قدرت‌ها را با بستن یک معاهده به نام برجام دعوت کند که چهار زانو بنشینند، در این بخش ما وارد حاشیه نمی‌شویم.

در بخش اقتصادی: وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید یک دولت اقتصادمحور است، این دولت توانست با گران کردن دلار، افزایش صد در صدی تحریم‌ها، از بین بردن کامل کشاورزی، افزایش صد در صدی واردات، ایجاد مشکلات زیادی برای تولید کنندگان؛ ایجاد مشکل عمده در بخش مسکن؛ رکورد قابل توجهی را در جهان از خود به جا بگذارد و نام خود را گینس یه ثبت برساند.

وی در پایان افزود: همشون کار خود مونه و لا غیررر!

م. ناخوش احوال

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی