چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

امام جمعه انار به وضعیت اسفناک کشاورزی در شهرستان انار اشاره کرد و گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر و امسال در اثر بلایای طبیعی کشاورزان سخت کوش شهرستان انارباخسارتهاو مشکلات عدیده‌ای روبرو شده‌اند که باید مسئولین محترم توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه امروز با تبریک میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت : زمانی که امام حسین (ع)بزرگترین پاسدار اسلام، دین را در معرض خطر دید برای پاسداری و حفاظت از دین تمام هستی و دارایی خود را تقدیم کرد ، و این بهترین الگو برای مردم و رزمندگان به ویژه پاسداران سلحشور انقلاب اسلامی است.

وی با تجلیل از جانبازان گرانقدر، میلاد قمر بنی هاشم علیه السلام بزرگ جانباز کربلا را تبریک گفت و افزود : مقام و جایگاه جانبازان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بسیار عظیم است .جانبازانی که برای حفظ کشور و ارزش های اسلامی و انقلابی سختی ها و رنج های فراوانی را تحمل کرده و می‌کنند .

امام جمعه شهرستان انار در ادامه خطبه ها افزود: کشور ایران کشورغنی و ثروتمندی است و التهاباتی که درهفته گذشته در حوزه بازار ارز و سکه بوجود آمد غیر طبیعی بود که با مدیریت قوی و با همکاری مردم و مسئولان و مبارزه قاطع با دلالان و قاچاقچیان و اخلالگران بازار ارز سامان پیدا خواهد کرد .

حجت الاسلام منتظری حمله جنایتکارانه کشور آمریکا فرانسه و انگلیس را به سوریه محکوم کرد و افزود: گرچه تجاوز آمریکا و متحدانش به دلیل واهی و بدون سند استفاده ارتش سوریه از سلاح‌های شیمیایی بود، ولی علت واقعی این اقدامات ددمنشانه پیروزیهای مستمر جبهه مقاومت و ضربات سخت و شکننده به تروریست‌ها و ناکام ماندن آمریکایی‌ها و متحدانش به ویژه آل سعود جنایتکار در سوریه بود که باعث شد این حرکت نابخردانه انجام شود و قطعا پاسخ به این اقدامات شوم در میدانی که جبهه مقاومت ترسیم کرده ، داده خواهد شد.

امام جمعه انار در ادمه گفت :ازعموم مردم مومن و ولایتمدار شهرستان ، شهردار و شورای شهر تقاضا داریم همچون گذشته در ایام اعیاد شعبانیه نیز چهره شهر را نورانی نموده و با چراغانی و نصب پرچم ها این ایام مبارک را با عظمت و شکوه خاصی برگزار نمایند.

امام جمعه انار در ادامه خطبه به وضعیت اسفناک کشاورزی در شهرستان انار اشاره کرد و گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر و امسال در اثر بلایای طبیعی کشاورزان سخت کوش شهرستان انارباخسارتهاو مشکلات عدیده‌ای روبرو شده‌اند که باید مسئولین محترم توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

وی همچنین گفت:امروز به برکت میلاد باسعادت حضرت سیدالشهدا علیه السلام شهرستان انار مزین به حضور رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مشاور رئیس جمهور و دبیر منطقه آزاد و ویژه اقتصادی کشور و معاونین ایشان بود که قرار شد بزودی در شهرستان انار منطقه آزاد و ویژه اقتصادی کشور با کمک شرکت ملی صنایع ملی مس ایران ایجاد گردد.

وی همچنین افزود:در جلسه امروز اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که در فرمانداری برگزار شد مشکلات کشاورزان بویژه بدهی های بانکی و تسهیلات لازم به کشاورزان به اطلاع اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی رسید .

امام جمعه شهرستان در ادامه گفت :از نماینده شهرستانهای رفسنجان و انار جناب آقای انارکی محمدی و جناب آقای دکتر پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان که در جهت حضور اعضاء کمیسیون مجلس شورای اسلامی و دبیر مناطق آزاد کشور به شهرستان انار تلاش کردند تقدیر و تشکر می شود.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی