شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

ائمه جمعه انار خواهان ارتباط بیشتر طلاب و فضلای اناری مقیم قم با مرکز شهرستان شده و آمادگی خود را برای همکاری بیشتر…

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر روز شنبه بیست و ششم خرداد جلسه ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسین ملانوری نماینده طلاب و فضلای رفسنجان و انار در مجمع نمایندگان طلاب در دفتر امام جمعه شهرستان انا ر با حضور ائمه جمعه انار و امین شهر و جمعی از روحانیون شهرستان برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا حجت الاسلام منتظری و حجت الاسلام فلاحی ائمه جمعه انار و امین شهر به بیان وضعیت فرهنگی شهرستان و حوزه های علمیه و روحانیت شهرستان انار پرداختند و خواهان ارتباط بیشتر طلاب و فضلای اناری مقیم قم با مرکز شهرستان شده و آمادگی خود را برای همکاری بیشتر با نماینده محترم طلاب و فضلا در مجمع نمایندگان اعلام نمودند .
در ادامه حجت الاسلام حاج آقای ملانوری به بیان وظایف نمایندگان مجمع پرداختند و پیشنهادات طلاب و روحانیت را در باب مشکلات فرهنگی و خواسته های آنها بیان‌نمودند . در ادامه روحانیت حاضر در جلسه به ارائه نظرات خود پرداختند .

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی