چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

جلسه تودیع و معارفه رئیس تامین اجتماعی شعبه انار با حضور مدیر کل تامین اجتماعی استان در محل نمازخانه شعبه انار برگزار گردید

به گزارش ” انارما ” ؛ جلسه تودیع و معارفه رئیس تامین اجتماعی شعبه انار با حضور مدیر کل تامین اجتماعی استان، ائمه جمعه، اعضای شورای شهر و شهرداران انار و امین شهر، جمعی از شرکای اجتماعی در محل نمازخانه شعبه انار برگزار گردید.

مدیر کل استان دراین جلسه ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا ( ع)، سازمان تامین اجتماعی را بزرگترین سازمان بیمه‌ای عنوان و افزود: سازمان تامین اجتماعی بزرگترین سازمانی است که با داشتن بیش از ۴٢ میلیون نفر از جمعیت تحت پوشش تاثیر زیادی بر شرایط اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشور دارد و تاثیر پذیر از شرایط اقتصادی است.

وی با اشاره به ١ میلیون و ٢٠٠ هزار کارگاه فعال و ٣ میلیون و ۴٠٠ هزار خانوار مستمری بگیر یادآور شد: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان اقتصادی، اجتماعی و بیمه ای است که به بیش از نیمی از جمعیت کشور خدمات ارائه می دهد.

مدیر کل تامین اجتماعی در پایان سخنان خود ضمن تشکر از تلاش همکاران در سطح استان که صادقانه در تجهیز منابع و خدمت رسانی به شرکای اجتماعی جهادی عمل می کنند تصریح کرد: افرادی همچون آقای عسکری که در دوران دفاع مقدس و اسارت از ارزشهای انقلاب دفاع کردند مصداق بارز سربازان گمنام تلاش و فعالیت در سازمان هستند که بیش از ١٠ سال در سمت رئیس شعبه انار به مردم این شهرستان خدمت کردند. وی ضمن تشکر از تلاشهای مهدی عسکری رئیس سابق شعبه انار، رضا حکیمی را بعنوان سرپرست شعبه انار معرفی کرد.
 

 امام جمعه انار در این مراسم گفت: سازمان تامین اجتماعی یکی از اداراتی است که مورد توجه مردم بوده و هست . وی تامین اجتماعی را مرکز خدمات مختلف برای آحاد مردم دانست و تاکید کرد: مردم این خدمات را کاملا لمس می کنند.

حجت الاسلام منتظری با تشکر از تلاشهای مدیریت استان خاطر نشان کرد: مردم انار از دوران قبل در زمان تصدی آقای حسینی بعنوان رئیس شعبه این شهرستان خاطرات خوبی دارند

در این مراسم از طرف مدیر کل استان، فرمانداری، امام جمعه، شورای های اسلامی ، شهرداران، نمایندگان کارگران و کارفرمایان و کارکنان شعبه انار از زحمات مهدی عسکری تجلیل بعمل آمد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی