جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

اکنون که بیش از ۷ماه از وعده های دولت دوازدهم در شهرستان انار میگذرد هنوز اقدام قابل ملاحظه ای برای اجرای آن در نظر نگرفته شده است.

به گزارش ” انارما “، در زمستان سال گذشته سه تن از وزیران دولتی (وزیر بهداشت ، وزیر ورزش و وزیر صنعت و معدن ) به انار سفر کردند و هریک در جریان سفرشان وعده هایی به مردم‌ شهرستان دادند که تقریبا هیچ کدام از آنها اجرایی نشده و حضور نمایشی وزرا برای اقناع افکار عمومی در انار تاکنون دردی را دوا نکرده است.

وزیر بهداشت در دی ماه سال گذشته از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه بیمارستان انار خبر داد و پیش بینی کرد تا پایان سال ۹۷ این پروژه به اتمام برسد اما‌ اکنون بعد از گذشت ۸ماه از آن وعده و پیشرفت لاک پشتی و بسیار کند پروژه بیمارستان رنگ و بویی از اختصاص این بودجه اعلام نشده است.

بعد از آن نیز سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بهمن ماه در جریان سفرش به انار در پاسخ به مطالبه ورزشکاران برای ساخت یک چمن بزرگ ورزشی جدید در انار گفت: استادیوم فعلی ساماندهی و تجهیز می شود . اکنون بعد از گذشت چندین ماه تنها تجهیز شدن این استادیوم ، صاف شدن اطراف زمین به وسیله گریدر شهرداری بوده است.

حداقل انتظار می رفت سکوهای استادیوم که بیش از آن هم نماینده مردم انار و رفسنجان در خصوص ساماندهی آن وعده هایی داده بود صندلی گذاری شود که این مهم تاکنون تحققی نیافته است.

وزیر ورزش از راه اندازی خانه جوان و یک پارک بانوان مجهز نیز در انار خبر داد که تا کنون خبری از احداث هیچکدام از طرح های مذکور نیست و پارک بانوان از سوی شهرداری که از قبل از سفر وزیر جزو مصوبات شورای شهر وقت بود در حال احداث است.

وزیر صنعت و معدن نیز یک روز بعد از وزیر ورزش در بهمن سال گذشته به انار سفر کرد، سفری کوتاه در ساعات آخر از سفرش به کرمان که با درد و دل سرمایه گذاران اناری همراه بود و وی در پایان از هموار سازی مسیر سرمایه گذاری در انار و همچنین از احداث یک چمن بزرگ ورزشی تا پایان سال ۹۷ در انار خبر داد.

اکنون که بیش از ۷ماه از آن وعده ها میگذرد هنوز هیچ اقدامی برای ساخت آن چمن بزرگ در انار نشده است‌.

این وعده وعیدهای وزرا به مردم‌انار هنوز اجرا نشده و به نظر می رسد در صورت عدم مطالبه مسئولین شهرستان انار برای پیگیری ، مصوبات به فراموشی سپرده شود .

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

بی درد پنج‌شنبه 23 آگوست 2018 - 2:07 ب.ظ

چرا نماینده انار و رفسنجان یک نفره مستقل نمیشه ؟ هر کاری نمایندگان این دوشهر میکنه فقط مال رفسنجانه .ای کاش نماینده مستقل بود؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی