جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

 روحانیت شهرستان انار با ارسال نامه‌ای به دستگاه‌های مربوطه شهرستان انار خواهان نظارت جدی بر بازار و ایجاد ثبات در بازار و برخورد قاطع و بدون ملاحظه با متخلفین، گرانفروشان و محتکران شدند .

به گزارش ” انارما ” ؛ در جلسه روحانیت شهرستان انار که دیروز شنبه ۲۷ مرداد در دفتر امام جمعه برگزار گردید در رابطه با جشن های دهه ولایت در مساجد و سایر نقاط شهرستان تبادل نظر شد.
در این جلسه روحانیت شهرستان انار با ارسال نامه‌ای به دستگاه‌های مربوطه شهرستان انار خواهان نظارت جدی بر بازار و ایجاد ثبات در بازار و برخورد قاطع و بدون ملاحظه با متخلفین، گرانفروشان و محتکران شدند .

🔸متن بیانیه روحانیت شهرستان انار به شرح ذیل می باشد :
بسمه تعالی
فرماندار محترم شهرستان انار جناب آقای زهرودی با با سلام
همانگونه که مستحضرید وضعیت نابسامان اقتصادی و بازار ، مردم عزیز و صبور به ویژه طبقات ضعیف جامعه را به طور شدیدی تحت فشار و اذیت قرار داده است .

 با توجه به تاکیدات مکرر رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر نظارت و دقت بیشتر و رعایت حال ملت مظلوم ایران به ویژه اقشار کم درآمد مقتضی است دست‌اندرکاران اجرایی شهرستان انار به ویژه فرماندار محترم ، مقامات محترم دستگاه قضایی، اتاق اصناف، اداره تعزیرات و سایر نهادهای مربوطه با تمام توان به نظارت جدی بر بازار همت گمارده و با ایجاد ثبات در بازار با متخلفین گرانفروشان و محتکران برخورد قاطع و جدی داشته باشند.

 از خداوند متعال توفیقات همه خدمتگزاران واقعی ملت ایران را خواستاریم.
روحانیت شهرستان انار

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی