شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

معاون پرورشی و تربیت بدنی گفت: از دانش آموزانی که به مرحله کشوری راه یافتند، پنج نفر از آن عزیزان رتبه های سومی و برتری کشوری را از آن خود کردند…

به گزارش انارما به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان انار، معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان با اعلام این خبر افزود: سرکار خانم ها نفیسه ناجی در رشته هنرهای دستی و تجسمی و زهرا زعیم حسینی در رشته هنرهای ادبی رتبه سوم کشوری این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

وی در ادامه افزود: آقایان محمدرضا فهیمی و علی اصغر فهیمی در رشته بازیهای رایانه ای و آقای سیدسعید مرتضوی در رشته وبلاگ نویسی رتبه برتری کشوری را از آن خود کردند.
احمدعلی اکبری ضمن تبریک به این دانش آموزان ، این موفقیت ارزشمند را به دانش آموزان و پرسنل سخت کوش آموزشگاههای این عزیزان تبریک گفت و عنوان کرد:امید وارم روزی برسد که تمامی دانش اموزان شهرستان کسب رتبه های برتر کشوری در زمینه های فرهنگی و هنری را در کارنامه خود به ثبت رسانند.

وی در پایان گفت: با توجه به استعدادهای دانش اموزان این شهرستان در زمینه های فرهنگی و هنری، امیدواریم در سال تحصیلی آینده شاهد موفقیت بیش از پیش انان باشیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی