شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

قرار است حسن روحانی رئیس جمهور محترم به صحن علنی مجلس برود و پاسخگوی سؤالات برخی از نمایندگان پیرامون مسائل اقتصادی و مشکلات کنونی کشور باشد. آیا سخنان امروز رئیس جمهور پاسخ به مشکلات کشور خواهد بود؟

به گزارش ” انارما ” قرار است حسن روحانی رئیس جمهور محترم امروز (سه شنبه ۶ شهریور) به صحن علنی مجلس برود و پاسخگوی سؤالات برخی از نمایندگان پیرامون مسائل اقتصادی و مشکلات کنونی کشور باشد.

تجربه گذشته نشان می دهد که جناب روحانی ۵ سال ریاستش را با شعار و حاشیه سازی های حرفه ای و آشنا گذرانده تا از پاسخگویی به افکار عمومی شانه خالی کند.

رئیس جمهور برای جوسازی و موج سواری از هیچ موضوعی نمی گذرد، از حمله به قوه قضائیه گرفته تا رأی گیری برای انتخاب فرماندهان ارشد نظامی کشور، چرا که سرگرم شدن مردم به این حاشیه ها باعث می شود از مطالبه گری و پیگیری مسائل اصلی غافل شوند.

توچال گردی در شرایط بحرانی، حواله کردن منتقدان به جهنم، ادعای پیگیری رفع حصر، اعتراض به بگیر و ببندها (شما بخوانید برخورد با مفسدین) و حتی تبدیل شعار یک طلبه ساده به تهدید قتل رئیس جمهور از دیگر حاشیه سازی های اخیر روحانی و تیم رسانه ای وی بوده است.

حالا پس از گذشت ۸ ماه حاکمیت بحران اقتصادی بر کشور که به نظر کارشناسان اقتصادی ریشه داخلی دارد، امروز رئیس جمهور برای پاسخگویی به سؤال نمایندگان به مجلس می رود.

حالا که نمایندگان موفق شده اند از موانع! عبور کنند و رؤیای طرح سؤال از رئیس جمهور را به واقعیت تبدیل کنند، آیا روحانی قرار است بازهم فرافکنی کند و مشکلات را به دوره قاجار حواله دهد؟ یا اینکه رویکرد وی و دولت تدبیر و امید از حاشیه سازی به سمت پرداختن به اصل مشکلات مردم تغییر خواهد کرد؟

چنانچه به جای پاسخگویی باز هم شاهد هوچی گری و حاشیه سازی دولت باشیم، تنها یک پیام از این جلسه به مردم مخابره می شود و آنهم ناکارآمدی دولت در تغییر وضع موجود است.

م.ناخوش احوال

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی