چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

در پنجمین روز از هفته دولت چند طرح خدماتی. رفاهی وعمرانی در روستا‌های شهرستان انار افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ” انارما ” ؛ این طرح هاشامل: افتتاح زیر سازی وآسفالت خیابان امام موسی کاظم و کوچه ۲۶ جمهوری دهستان بیاض به طول ۸۰۰ متر و عرض ۸ متر با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد وهشتصد میلیون ریال از اعتبارات دهیاری وبنیاد مسکن است.

همچنین زیر سازی وآسفالت کوچه شهید اسماعیلی نیا وکوچه موسسه قرآنی دارالجنت روستای ده رییس به طول ۶۰۰ متر وعرض ۱۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد وهشتصد میلیون ریال از اعتبارات دهیاری وبنیاد مسکن افتتاح شد.

طرح نصب وسایل بازی بوستان روستای ده رییس به صورت نمادین همزمان با ۱۰ روستا شامل روستا‌های تراب آباد،احمد آباد، صفائیه، گلشن، روستای شاهم آباد، بهشت آباد، لطف آباد، محمد آباد ساقی، وروستای گیتی آباد با هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد و نهصد میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری‌ها افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت که با راه اندازی این وسایل بازی بالغ بر ۱۰ هزار نفر از جمعیت این روستا‌ها را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی