جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج با عنوان سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص)در انار برگزار میگردد

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ مرادی زاده فرمانده ناحیه سپاه انار در گفتگو با خبرنگار انارما گفت مطابق با سراسر کشور رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج با حضور گروه های جهادی و گردان های بیت المقدس با نام سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) در انار برگزار میگردد .

وی بیان داشت این رزمایش در سه مرحله در حال اجرا است .

مرحله اول شامل خدمات رسانی گروه های جهادی است که به لطف و مدد الهی و حضور گروه های جهادی شهرستان در دو منطقه شاهم اباد و تراب اباد شاهد حضور فعال گروه های متعدد پزشکی ،سازندگی عمران،بهداشتی ،مشاوره ای ،فنی وحرفه ای،قرانی ،امنیتی و عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی و تولیدات خانگی بودیم که در مجموع خدمات بسیار خوب و مورد نیاز مردم ارائه گردید.

مرحله دوم شامل رزمایش اقتدار دو روزه گردان بیت المقدس است که ان شالله در روز های شنبه و یکشنبه ۲۴و۲۵شهریور ماه پس از پیاده روی در سطح شهر در جاده انار -شهربابک در کارگاه جهاد نصر برگزار خواهد شد .

مرحله سوم تجمع ۳۰ هزار نفری بسیجیان در مرکز استان است که طی آن بسیجیان سراسر استان در آن حضور خواهند داشت فرمانده سپاه ناحیه انار ضمن تشکر از حضور گسترده بسیجیان و همچنین ادارات متعدد از جمله شبکه بهداشت و درمان ،بخشداری،دهیاری ها،وشورای اسلامی،از بسیجیان دعوت نمودند تا در مراحل دوم و سوم این رزمایش سراسری حضور فعال را داشته باشند.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی