جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

رییس کمیته امداد انار اعلام کرد در سال ۹۶ بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان درآمد ناشی از زکات جمع آوری گردیده و در ۵ ماهه امسال بالغ بر ۵۳۰ میلیون تومان بوده است که به نسبت مشابه سال قبل، ۲۵۰ درصد رشد در این زمینه بوده است

به گزارش ” انارما ” در جلسه ستاد زکات شهرستان انار صبح امروز یکشنبه ۱۸ شهریورماه حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت امام حسین (ع) و یاران ایشان ، هدف از قیام امام حسین (ع) را امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز دانست و با اشاره به آیات قرآن در خصوص اقامه نماز ، پرداخت زکات و امربه معروف و نهی از منکر مطالبی را ایراد نمود.

علی زهرودی فرماندار انار نیز به فرهنگ پرداخت زکات در شهرستان اشاره کرد و گفت علی رغم وضعیت اقتصادی نامناسبت شهرستان در اثر کاهش تولید پسته، مساعدت های خوبی در حوزه زکات صورت گرفته است.

امیرحسینی رییس کمیته امداد انار نیز گفت در زکات واجب ما درآمدی نداشته ایم ولی در زکات مستحبی مساعدتهای خوبی صورت گرفته است.

وی ادامه داد در سال ۹۶ بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان درآمد ناشی از زکات جمع آوری گردیده و در ۵ ماهه امسال بالغ بر ۵۳۰ میلیون تومان بوده است که به نسبت مشابه سال قبل، ۲۵۰ درصد رشد در این زمینه بوده است.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی