پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

امام جمعه شهرستان انار در زمینه مقابله با نابسامانی های اقتصادی گفت : برای مقابله با نابسامانی های اقتصادی باید وحدت و یکپارچگی را حفظ کرد و ابزار رسانه ای را از دشمن گرفت .

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: از بزرگترین خیانت هایی که در حق ملت ایران صورت می گیرد این است که عده ای با ترویج افکار دشمن تلاش می‌کنند تا با بن‌بست نمایی چنان وانمود کنند که تنها راه باقی مانده تسلیم شدن در برابر آمریکاست .

حجت الاسلام منتظری در زمینه مقابله با نابسامانی های اقتصادی گفت : برای مقابله با نابسامانی های اقتصادی باید وحدت و یکپارچگی را حفظ کرد و ابزار رسانه ای را از دشمن گرفت .
وی افزود: ملت ایران باید به واقعیت های سه گانه توجه کنند که عبارت است از عظمت ایران ، اقتدار جمهوری اسلامی و شکست‌ناپذیری ملت ایران.

امام جمعه شهرستان انار به نقش جوانان در آینده کشور اشاره کرد و گفت: در طول این ۴۰ سال در همه میدان ها جوانها جلو بودند چون آنها هم صاحب فکرند و هم صاحب انگیزه و احساس تکلیف می‌کنند ، لذا جوانان سرمایه‌های عظیمی برای آینده کشور می‌باشند .

حجت الاسلام منتظری به سالروز تصویب لایحه ننگین کاپیتولاسیون در مجلس شورای ملی در سال ۱۳۴۳ اشاره کرد و گفت : امام خمینی نه بزرگی را به سلطه بیگانه گفتند که این باید بزرگترین درس برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد.

حجت الاسلام منتظری گفت: دشمنان انقلاب اسلامی می خواهند کنوانسیون های بین المللی که در اتاق‌های فکر قدرت‌های بزرگ برای تامین منافع خودشان پخت و پز می‌شود به کشور ما تحمیل کنند .

حجت الاسلام منتظری از برگزاری مسابقه سیزدهمین جشنواره مدهامتان در شهرستان انار تجلیل و قدردانی کرد و گفت:برای دومین سال جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان انار برگزار می شود.که با استقبال بسیار خوب مردم بویژه جوانان و نوجوانان روبرو بوده و برکات فروانی را در بر داشته است.

وی ازکانون های فرهنگی و هنری مساجد تشکر کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با همکاری ائمه جماعات و پایگاههای بسیج برنامه های فرهنگی و هنری خوبی را اجرا کرده و موجب ارتقاء سطح فرهنگی جامعه بویژه جوانان و نوجوانان شده اند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی