سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

مسابقه بزرگ کتابخوانی ” دوباره اسفندیار ” با موضوع زندگینامه شهید اسفندیار صابری به مناسبت ۱۸ آذر روز شهرستان انار و همچنین هفته فرهنگی شهرستان با حمایت روابط عمومی مس سرچشمه و با همکاری ادارات شهرستان برگزار می شود

به گزارش ” انارما ” ؛ مسابقه بزرگ کتابخوانی ” دوباره اسفندیار ” با موضوع زندگینامه شهید اسفندیار صابری به مناسبت ۱۸ آذر روز شهرستان انار ( سالروز شهادت شهیدان انارکی محمدی ، ندافیان و قدیری ) و همچنین هفته فرهنگی شهرستان (از مورخ ۱۷ الی ۲۳ آذرماه) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار با حمایت روابط عمومی مس سرچشمه و با همکاری ادارات کتابخانه های عمومی ، آموزش و پرورش و بسیج سپاه ناحیه شهرستان برگزار می کند.

این مسابقه بصورت منطقه ای و در سه منطقه :

منطقه ۱ : روستاهای هشت قریه ( بیاض ، ساقی ، لطف آباد ، بهشت آباد ، حجت آباد ، گیتی آباد و شاهم آباد و مهدی آباد )

منطقه ۲ : امین شهر ، گلستان ، صفائیه ، گلشن 

منطقه ۳ : شهر انار و روستاهای اطراف ( ده رئیس ، احمد آباد ، تراب آباد ، قربان آباد و …)

جوایز اعلام شده :

برای هر یک از مناطق سه گانه بصورت جداگانه از بین داوطلبانی که به ۸۰ درصد سوالات پاسخ صحیح داده شود به قید قرعه ” به نفر اول یک میلیون تومان جایزه نقدی ” نفر دوم ” پانصد هزار تومان جایزه نقدی و به نفرات چهارم تا هشتم جایزه یکصد هزار تومانی ” تعلق خواهد گرقت.

زمان ثبت نام در این مسابقه از ۲۵ مهرماه تا ۲۰ آبان ماه خواهد بود و همچنین زمان آزمون ۲۵ آبان ماه برگزار می شود.

لازم بذکر است رده سنی شرکت در این مسابقه ۱۵ سال به بالا است.

محل ثبت نام و دریافت کتاب در هر یک از مناطق سه گانه کتابخانه های عمومی و کانون های فرهنگی مساجد شهرستان برگزار می شود و  جهت کسب اطلاعات بیشتر به کتابخانه های عمومی مراجعه یا با شماره ۳۴۳۸۱۳۳۱ و ۳۴۳۸۳۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی