جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

استخر ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار با زیربنای تقریبی سه هزار متر مربع دارای دو مجموعه مجزا که هر یک شامل کاسه استخر ، سونا و جکوزی و قسمت اداری و مجموعه سوم شامل یک سالن ایروبیک ویژه خانمها است ساخت آن از سر گرفته شد.

به گزارش ” انارما ” ؛ دوم آبان ماه با حضور ریاست محترم دانشگاه آزاداسلامی استان کرمان دکتر منظری توکلی، ریاست دبیرخانه هیات امنا استان دکتر آقاجانی، امام جمعه محترم شهرستان و مسوولین  از پروژه استخر ورزشی این واحد دانشگاهی که عملیات احداث آن در زمان حیات خیر گرانقدر مرحوم علی اکبر امین آغاز گردیده بود، مورد بازدید قرار گرفت .

در این بازدید دکتر قدیری ریاست واحد انار خبر آغاز بکار باقیمانده عملیات اجرایی و تجهیز و تکمیل این پروژه توسط خانواده مرحوم امین با اهتمام و پشتکار نماینده  این خیر بزرگوار میثم تقی نژاد و حاج حسن گنجی را اعلام نمودند که به شدت مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

وی در این دیدار خاطر نشان کرد استخر ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار با زیربنای تقریبی سه هزار متر مربع دارای دو مجموعه مجزا که هر یک شامل کاسه استخر ، سونا و جکوزی و قسمت اداری و مجموعه سوم شامل یک سالن ایروبیک ویژه خانمها است ساخت آن از سر گرفته شد.

 


انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی