به گزارش ” انارما ” ؛ به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، سید علی میرافضلی اعلام کرد: مسابقه بزرگ حفظ سوره های واقعه  و مزمل در شهرهای رفسنجان، انار، سرچشمه  توسط روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه علاوه بر شهروندان شهرهای رفسنجان، انار، سرچشمه و پاریز، ویژه کارکنان و بازنشستگان مس سرچشمه نیز خواهد بود، افزود: زمان ثبت نام برای شرکت در این آزمون از ۲۸ مهرماه ماه تا ۳۰ آبان ماه  و زمان برگزاری آزمون نیز روز پنجشنبه ۸ آذر ماه  ۹۷ خواهد بود.

مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان تاریخ قرعه کشی و اهدای جوایز را پنجشنبه ۱۹ آذر ماه ذکر و تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند به صورت اینترنتی از طریق سایت sarcheshmeh.nicico.com ثبت نام کنند.

میرافضلی به جوایز این مسابقه اشاره و خاطرنشان کرد: به نفر اول مبلغ ۳۰ میلیون ریال، نفر دوم مبلغ ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم مبلغ ۱۰ میلیون ریال اهدا می شود ضمن آنکه ۸ هدیه پنج میلیون ریالی به کارکنان شاغل در مس سرچشمه، ۲۲ هدیه پنج میلیون ریالی به سایر شرکت کنندگان و ۵۰ هدیه نفیس غیر نقدی نیز برای این مسابقه در نظر گرفته شده است.

علاقه مندان به شرکت در این آزمون می توانند از طریق لینک جهت ثبت نام اقدام نمایند:

http://sarcheshmeh.nicico.com/index.jsp?fkeyid=&siteid=3&fkeyid=&siteid=3&pageid=1595

انتهای پیام/