چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

فرمانده انتظامی انار گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای کشف چند فقره سرقت احشام در شهرستان انار با همکاری پاسگاه بیاض دو سارق که تبعه افغان بودند را دستگیر کردند.

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ خلیلی نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت :ماموران پلیس آگاهی در راستای کشف چند فقرهسرقت احشام در شهرستان انار و در پی دریافت گزارش شهروندان مبنی بر تردد خوردوی مشکوک در یکی از روستا‌ها با حضور ضربتی و با همکاری پاسگاه بیاض دو سارق که تبعه افغان بودند را دستگیر کردند.

این دو نفر به ۹ فقره سرقت احشام از روستا‌های انار اعتراف کردند که احشام سرقتی به مالباختگان برگشت داده شد و یک دستگاه خودروی پراید نیز از آنان توقیف شد.

سرهنگ خلیلی نژاد در پایان از دامداران درخواست کرد؛ در حفاظت و نگهداری از دام‌های خود دقت بیشتری داشته باشند ودر صورت سرقت احشامشان به پلیس آگاهی مراجعه و صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک از جمله خودروها یا موتورسیکلت بدون پلاک یا افراد غریبه مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

ناشناس چهارشنبه 7 نوامبر 2018 - 1:41 ب.ظ

باسلام برخدمت و خدمتگذاران متین این دیار
اولش کهنوج و جیرفت آخرش دروازه شمش انار
این کویر با مردم خون گرم خود هردم بسازد اعتبار
بنده درنوبه خود هر روز دعا دارم زبهرامتحان با اقتدار
روز و روزگار بر شما سربازان گمنام که به نوبه خود هم راهنما بوده و حافظ جان ومال وهم حافظ حق وحقوق بنده بدون دخالت و قضاوت و جسارت برایتان دعا میکنم چون خوب وبد را خدا میداند
بچه ام و پر اشتباه تایید ورد کار خداست
با خادمین حرکت کنم با صبر که آنهم خود دعاست
التماس دعا شهادت اختر تابناک ولایت وامامت بر همگان تسلیت باد

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی