پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

حجت الاسلام منتظری افزود:باید قیمت کالا‌های اساسی کنترل شود واقعاً مردم از بی ثباتی در قیمت‌ها رنج می‌برند.

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت الاسلام منتظری خطیب جمعه انار در خطبه‌هاینماز جمعه امروز به چالش‌ها و اختلافات بین ایران و آمریکا اشاره کرد و گفت: چالش‌ها و اختلاف‌هایی که در این چهل سال بین ایران و آمریکا وجود دارند نتیجه خیانت‌ها و جنایت‌ها و توطئه‌های مختلف آمریکایی‌ها بر علیه ملت ایران بوده است.

حجت الاسلام منتظری افزود: پایبند نبودن آمریکا به تعهدات بین المللی و حمایت از رژیم‌های دیکتاتور و آدم کشی مثل آل سعود، بدهی‌های کلان اقتصادی، کاهش قدرت نظامی ،شکست‌های پی در پی در جنگ‌های نیابتی نشانه سقوط و افول قدرت آمریکاست.

حجت الاسلام منتظری در ادامه خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: مردم از تیم اقتصادی دولت مطالبات و خواسته‌های به حقی دارند که دولتمردان باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی گفت:کنترل تورم، جلوگیری از بی ثباتی در بازار سکه و ارز و مهار نقدینگی که در قیمت کالا‌های اساسی بسیار موثرند باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام منتظری افزود:باید قیمت کالا‌های اساسی کنترل شود واقعاً مردم از بی ثباتی در قیمت‌ها رنج می‌برند.

وی  مشکلات جدی جوانان را، مشکل مسکن، کار و اشتغال دانست و گفت: اصلاح این امور  باید در سر لوحه برنامه‌های دولت قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان انار به موضوع وقف اشاره کرد و گفت: وقف عمل صالح و مصداق تعاون و همکاری می‌باشند ،وقف انفاقی بدون منت و صدقه جاریه و برگ سبزی است که برای عالم قبر و آخرت ذخیره می‌گردد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی