پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

هرچند من و آن چند ده میلیون طبقه متوسط و زیر متوسط مجبور شده‌ایم امثال آخوندی را ببینیم و صدامان در نیاید اما آهی داریم از جنس غم و نفرین که پشت سر آخوندی و هم نوعانش هست که روزی دودمان‌شان را بر باد خواهد داد!

به گزارش ” انارما ” ؛ نوید اسماعیلی: ما مستاصلیم! بله؛ من و آن چند ده میلیون طبقه متوسط و زیر متوسط جامعه، بدبختیم که یک فردی مثل آخوندی این‌طور بی پروا و پررو، پشت تریبون می‌رود و یا افتخار می‌گوید که حتی یک مسکن مهر هم نساختم.

امثال آخوندی است که در این چهل سال، خون من و همان چند ده میلیون طبقه متوسط و زیر متوسط را به شیشه کرده و راست راست میچرخد و مدیریت می‌کند و برای امثال ما تصمیم می‌گیرد. این حرف‌ها از یک آخوندی نام و اعوان و انصارش بر‌می‌آید که من و آن طبقات متوسط و زیر متوسط را محکوم به فداییان توسعه قلمداد ‌می‌کند و اعتراض ما را پیروی از مارکس می‌داند.

ما مستاصلیم چرا که یک نفر در این جمهوری اسلامی نیست، بیاید و حق مان را از آخوندی و امثالش بگیرد و او را بیخ دیوار مواخذه کنان، عتاب کند که میلیاردر اشراف زاده اشزافی، حادثه قطار به جهنم، هواپیما به درک (که برایشان امثال من و همان طبقات خون دادیم)، تو با چه جراتی به نساختن مسکن که قانون و وظیفه تو در جمهوری اسلامی است افتخار می‌کنی، وقیحانه آن را جار می‌زنی و در عوضش لیاقت انجام هیچ کاری برای این مردم بی‌نوا نداشتی؟ نیست عزیز من، نیست!

اگر بود، همان آخوندی نام، امروز گزینه اصلی شهرداری تهران مطرح ‌نمی‌شد، او را این چنین با عزت و احترام از ساختمان ریاستش بدرقه نمی‌کردند. نیست و اگر بود، او و امثالش در خانه هزار میلیاردی نمی‌نشستند و به ریش من و آن چند ده میلیون طبقه متوسط و زیر متوسط نمی‌خندیدند و از دستاوردِ غذای اتریشی قطارِ پنج ستاره فدکشان، رزومه درست نمی‌کردند.

نیست که اگر بود، همان زمانی که یواشکی و با صدای لرزان پشت یک میکروفون، مسکن مهر را طرح مزخرف خواند، یقه‌اش را میگرفتند تا امروز جرات نمی‌کرد علنا، سینه جلو بدهد و جار بزند و چراغ امید هزاران زوج جوان و خانواده مشکل دار را خاموش کند.

نیست که اگر بود، آن مجلسی که چند بار مثلا می‌خواست او را استیضاح کند، بر سر یک راه، یک ریل، یک باند یا هزار معامله دیگر، خون داده شده برای کارنابلدی و بی مسئولیتی آخوندی را نمی‌فروخت و او را بهترین وزیر راه و شهرسازی انقلاب اسلامی معرفی نمی‌کرد.

آری ما مستاصلیم! چرا که امثال آخوندی راست راست، دست بر جیب کت و شلوار برند خود در این کشور می‌چرخند و همه نظام اسلامی را در خود خلاصه می‌کنند و به ریش من و چند ده میلیون طبقه متوسط و زیر متوسط و آرمان‌های امام و انقلاب می‌خندند و بازهم در این کشور مدیریت می‌کنند و می‌خندند!

هرچند من و آن چند ده میلیون طبقه متوسط و زیر متوسط مجبور شده‌ایم امثال آخوندی را ببینیم و صدامان در نیاید. هرچند مستاصل شده‌ایم، اما آهی داریم از جنس غم و نفرین که پشت سر آخوندی و هم نوعانش هست که روزی دودمانشان را بر باد خواهد داد!

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی