پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

به گزارش ” انارما” ؛  مدیر آموزش وپرورش شهرستان انار در مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دبستان شاهد پسرانه گفت: هدف از برگزاری المپیادهای ورزشی ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان است. حسین ناجی با اشاره به اینکه المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای راهی برای افزایش روحیه تعامل و همکاری در بین دانش‌آموزان […]

به گزارش ” انارما” ؛  مدیر آموزش وپرورش شهرستان انار در مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دبستان شاهد پسرانه گفت: هدف از برگزاری المپیادهای ورزشی ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان است.

حسین ناجی با اشاره به اینکه المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای راهی برای افزایش روحیه تعامل و همکاری در بین دانش‌آموزان است، اظهارداشت: اولین هدف از برگزاری المپیادهای ورزشی ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان است.

مدیرآموزش وپرورش شهرستان انار با تاکید بر این که  تمامی دانش‌آموزان علاقه‌مند به ورزش در مسابقات درون کلاسی و درون مدرسه‌ای شرکت کنند  تصریح کرد: این طرح به‌عنوان یک برنامه مکمل ورزشی با هدف افزایش میزان فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان و برای ایجاد فرصتی برای مشارکت گروهی و یادگیری مهارت‌های اجتماعی وزندگی  اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه المپیادهای ورزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و جسمی دانش‌آموزان موثر است خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید در کنار تحصیل علم و دانش به سلامت جسم و روح خود اهمیت دهند و برگزاری المپیادهای ورزشی  این بستر را فراهم می‌کند.

شاهولیان کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان  گفت: مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای این آموزشگاه از امروز دوشنبه ۲۸ آبانماه آغاز گردید و طی یک هفته دانش آموزان در رشته‌های مختلف به رقابت پرداخته و در اختتامیه این رقابت‌ها به تیم‌های برتر و دانش آموزان برتر جوایزی از طرف اعضای انجمن اولیا و مربیان به آنان تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی