شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

فرمانده ناحیه مقاومت به مناسبت هفته بسیج گفت این دشمنی ، دشمنی با مردم ایران و یمن ،سوریه نیست ،جنگ سرزمینی ،دموکراسی ،سیاست ،اقتصاد نیست بلکه فقط ریشه در اعتقادات دارد و میخواهند اعتقادات را خدشه دار کنند و از تشکیل امثال انصارالله و حزب الله در آمریکا و اروپا وحشت دارند .

به گزارش ” انارما ” ؛ به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج ،سرهنگ احمد مرادی زاده فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ،ظهر جمعه در مراسم سخنرانی بعد از خطبه های نماز جمعه شهرستان انار با اشاره به ۵آذر سال ۱۳۵۸و نام گذاری این روز توسط حضرت امام (ره)به عنوان روز بسیج مستضعفین گفت : امام (ره) با درایت آینده نگری که داشت این نهاد مقدس را پایه نهاد و خیلی زود در جنگ هشت ساله دفاع مقدس برکت بسیج را دیدیم که انصافا نقش بی بدیل این حضور مردمی را در قالب بسیج نمیتوان نادیده گرفت .

وی اظهار داشت پس از جنگ علیرغم تلاش بعضی دشمنان و معاندان داخلی بر حذف بسیج ،رهبر فرزانه انقلاب ،فرمودند ماموریت بسیج تازه شروع شده است و جلوی آنها را بر حذف و ادغام بسیج گرفتند که نقش های متنوع این نهاد عظیم را تا کنون در عرصه های مختلف سیاسی ،اقتصادی ،احتماعی ،فرهنگی و جهادی دیده ایم .

سرهنگ مرادی زاده پس از اشاره به گوشه ای از برنامه های سپاه در این هفته خاطر نشان کرد سرجمع برنامه ها در تجمع بسیجیان در روز پنجم اذر ماه خواهد بود و یکی از برنامه های اصلی را افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و همچنین رزمایش چند جانبه جهادی نامیدند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:  اگر نیرو های بسیجی و حضور در صحنه های مختلف انقلاب نبود امروز همانند مردم یمن دچار خواهیم شد .

مرادی زاده با اشاره به جنایات دشمن در این کشور بیان کرد اگر بخواهم گوشه ای از ظلم آنها را بگویم فقط میشود گفت همه آنچه را که مردم در سوریه ،عراق ،غزه و لبنان در چند ساله گذشته تحمل کرده اند را دشمنان در ظاهر مدافعان حقوق بشر دارند در یمن پیاده میکنند و در هر ساعت یک کودک یمنی به شهادت میرسد.

فرمانده ناحیه مقاومت در ادامه خاطر نشان کرد این دشمنی ،دشمنی با مردم ایران و یمن ،سوریه نیست ،جنگ سرزمینی ،دموکراسی ،سیاست ،اقتصاد نیست بلکه فقط ریشه در اعتقادات دارد و میخواهند اعتقادات را خدشه دار کنند و از تشکیل امثال انصارالله و حزب الله در آمریکا و اروپا وحشت دارند .

وی در ادامه گفت :امروز خناسانی درکشورما هستند بسی بدتر از دشمنان خارج از کشور که چه با قلم ،چه با قدم و چه با زبان در زمین دشمن بازی میکنند هدفشان تضعیف اعتقادات ما و دنبال گرفتن حجاب زنان و غیرت مردان است و در فضای مجازی تمام تلاش خود را میکنند تا فضا را مسموم کنند ،که البته جوانان ما باید هوشیار باشند .

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه در پایان افزود ماموریت بسیج مسجد محوری است که ان شالله با همکاری ائمه جمعه و جماعت ،اداره اوقاف و مساجد رونق بیشتری و جوانان حضور پررنگتری در مساجد داشته باشند همانگونه که مساجد در ابتدای جنگ و انقلاب پایگاه بسیج بود ان شالله با همان روحیه برگردیم و دشمن را به خفت و خواری بکشانیم.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی