جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد برای ترغیب کارفرمایان به جلب نیروی کار جوان، کارفرمایانی که اقدام به استخدام نیروهای جوان از سامانه کارورزی جویای کار کنند، از پرداخت حق کارفرمای بیمه معاف می‌شوند.

به گزارش ” انارما ” ؛صبح امروز شنبه دهم تیرماه مسئولان شهرستان انار و مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در فرمانداری انار حضور بعمل آوردند.

فرماندار انار در این جلسه عنوان کرد: با توجه به وضعیت نامناسب اقتصادی در اثر تخریب محصول و خشکسالی های اخیر ، برنامه ریزی در جهت ایجاد مشاغل جدید برای شهرستان بایستی در دستور کار قرار گیرد.
وی مهترین قابلیت های اشتغال شهرستان را در حوزه کشاورزی و دامپروری و خدمات عنوان کرد و افزود با وجود صنایع مس بعنوان معین اقتصادی شهرستان ، میتوان گامهای خوبی در زمینه اشتغالزایی برداشت.

اسماعیلی مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی نیز گفت انتظار ما از شهرستان انار با توجه به قابلیت هایی که در حوزه های مختلف دارد ، یک شهرستان مهاجر پذیر باشد.
وی در ادامه گفت بایستی برنامه ریزی صورت گیرد تا سرمایه عایدی از سرمایه گذاری پسته کاران در شهرستان ها و استانهای دیگر ، به شهرستان برگردد.
اسماعیلی همچنین تاکید کرد ما بایستی به مشاغل متوسط و کوچک توجه خاص داشته باشیم.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی با گلایه از به کارگیری افاغنه بعنوان کارفرما در سطح استان افزود مزیت مناسب شهرستان انار ممنوعیت حضور افاغنه و امکان اشتغال بیشتر برای شهروندان اناری میباشد.

اسلامی معاون مدیرکل خاطر نشان کرد برای ترغیب کارفرمایان به جلب نیروی کار جوان، کارفرمایانی که اقدام به استخدام نیروهای جوان از سامانه کارورزی جویای کار کنند، از پرداخت حق کارفرمای بیمه معاف می‌شوند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی