جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

سرهنگ خلیلی فرمانده انتظامی انار از انهدام باند بزرگ سارقین و کشف ۲۵فقره سرقت در شهرستان انار خبر داد

به گزارش ” انارما ” به نقل از خبرگزاری پلیس ، سرهنگ رضا خلیلی نژاد در تشریح خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت وسایل از باغات ,موتورخانه های کشاورزی , وسایل نقلیه موتور سیکلت ,احشام و… در شهرستان انار موضوع در دستور کارجدی کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه پس از بررسی جغرافیای جرم با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی پاتوق ها و محل‌های تردد متهمان شناسایی و در یک اقدام ضربتی برای دستگیری آن‌ها اقدام و ۳نفراز اعضاء اصلی این باند دستگیر گردیدند.

فرمانده انتظامی انار با بیان اینکه متهمان در تحقیقات، ابتدا منکر بزه ارتکابی بودند افزود :سرانجام در مواجهه با شواهد موجود و اقدامات علمی لب به اعتراف گشودند .

سرهنگ خلیلی با بیان این که تاکنون ۲۵ نفر از شاکیان شناسایی و سارقان به جرمهای انتسابی معترف شده‌اند، خاطرنشان کرد: سارقان به سرقتهایی منجمله احشام ,موتور سیکلت ,آهن آلات ,پمپهای آب کشاورزی, وسایل داخل موتور خانه های کشاورزی ,لوله و دربندهای فلزی و بسیاری وسایل دیگر با همدستی یک نفر افاغنه به ارزش ۳میلیارد ریال معترف و یک دستگاه خودرو متعلق به سارقان نیز توقیف و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد که قطعا تعداد سرقتهای به بیش از  ۲۵فقره نیز افزایش خواهد یافت .


وی اضافه کرد: در نهایت متهمان به انضمام پرونده متشکله برای اجرای مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و از آن طریق روانه زندان گردیدند.

فرمانده انتظامی انارهمچنین گفت : این شائبه در مردم ایجاد نگردد که به لحاظ وضعیت اقتصادی و فقر سارقان اقدام سرقت کرده اند بلکه متهمین از وضعیت مالی مناسبی نیز از قبل برخوردار و باهدف برهم زدن نظم عمومی و مال اندوزی از راه حرام اقدام به سرقت می نمودندولی برای پلیس خط قرمز امنیت مردم است و با تلاش شبانه روزی اجازه نخواهیم داد کوچکترین خللی در امنیت ایجاد شود و حتی اگر شرایط ایجاب کند جانمان رانیزفدا خواهیم کرد .

این مقام ارشد انتظامی از کسانی که به این شیوه مورد دستبرد قرار گرفته اند به پلیس آگاهی انار مراجعه و مالکان باغات کشاورزی,دامداران و… نیز در نگهداری اموال خود دقت نموده و حداقل های موارد حفاظتی را رعایت نمایند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ یا پلیس آگاهی به شماره۰۳۴-۳۴۳۸۶۷۰۸در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

اناری چهارشنبه 5 دسامبر 2018 - 10:11 ب.ظ

تبریک به نیروی انتظامی و حسین ولی زاده

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی