پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی چند طرح بهداشت درمانی را به طور همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس در شهرستان انار افتتاح نمود.

به گزارش ” انارما ” ؛ صبح امروز  قاضی‌زاده‌ هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سفر به رفسنجان چند طرح بهداشت درمانی را به طور همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس در شهرستان انار افتتاح نمود.

پروژه خانه بهداشت ستاد شبکه بهداشت شهرستان انار با زیربنای ۱۰۰۰ مترمربع و هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، عملیات اجرایی مرکز جامع خدمات سلامت شهری شهید باهنر انار با زیربنای ۵۰۰ مترمربع و هزینه ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

همچنین خانه بهداشت شماره ۲ گلشن بود که با حضور جمعی از مسئولین انار و امین شهر و مسئولین محلی روستای گلشن افتتاح گردید.

لازم به ذکر است خانه بهداشت شماره ۲ گلشن با زیر بنای ۱۵۰متر مربع و هزینه بالغ بر ۱۷۰میلیون تومان از محل تفاهم نامه سه جانبه مراکز بهداشتی توسط دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و طرح های دولتی بود امروز دوشنبه ۱۹آذر ماه به بهره بردای رسید این خانه بهداشت خدماتی نظیر بهداشت خانواده ، واکسیناسیون ، بهداشت محیط و حرفه ای ، پزشک و ماما به جمعیتی حدود ۱۲۰۰نفر ارائه می نماید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی