جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

معاون آموزشی آموزش و پرورش انار از درخشش دانش آموزان اناری در بیست و سومین دوره مسابقات بین المللی ucmas (محاسبات ذهنی و چرتکه ای) در کشور مالزی خبر داد.

به گزارش ” انارما “؛ به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش انار،عباس علیزاده با اشاره به اینکه در این رقابت بین المللی که با حضور بیش از دو هزارشرکت کننده که از ۴۳ کشور جهان طی یک هفته به میزبانی کشور مالزی برگزار شد گفت: دانش آموزان اناری به نامهای آرزو مهرابی نژاد مقام اول در سطح(inter A) و فاطمه ناجی زاده مقام سوم در سطح(higherA) با مربیگری سرکار خانم الهه غلامرضایی موفق شدند این رتبه ها را از آن خود کنند.

معاون آموزشی آموزش و پرورش انار تصریح کرد: در این سیستم آموزشی دانش آموزان به توانمندیهای قابل توجهی از جمله تقویت حافظه دیداری و شنیداری، بهبود اعتماد به نفس،خود اتکایی،افزایش سرعت و دقت به شکل توامان،افزایش تمرکز و قدرت یادگیری و استفاده بیشتر از ظرفیت دو نیمکره مغز دست پیدا می کنند.

وی در ادامه گفت: باید برای به فعل در آوردن استعدادهای بالقوه دانش آموزان مستعد برنامه ریزی دقیق و آموزشی های مدون طراحی شود.

معاون آموزشی آموزش و پرورش انار،کسب مقام اول توسط آرزو مهرابی نژاد دانش آموز پایه پنجم و کسب مقام سوم توسط فاطمه ناجی زاده دانش اموز پایه ششم از دبستان بانو رقیه را به مدیر این اموزشگاه سرکار خانم شکاریان و مربیان این آموزشگاه تبریک گفت.

عباس علیزاده در پایان ضمن تبریک به این دو دانش آموز و خانواده هایشان،موفقیت روز افزون تمامی دانش اموزان شهرستان رادرزمینه های علمی،پژوهشی- را از خداوند منان خواستار شد و کسب سکوهای برتر علمی،پژوهشی را حق دانش آموزان اناری دانست.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی