چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

امام جمعه انار گفت : همه اولیا و مدیران مدارس و دبیرستان ها بدانند تلاش دشمنان این است که با شبکه های ماهواره ای و فضا های مجازی و سایت های ضد دینی می‌خواهند زمینه بدحجابی را در جامعه فراهم کند.

حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه با تیریک ولادت امام حسن عسکری گفت : تمام محدودیت ها ، فشارها ، زندانها و تبعیدهای امام حسن عسکری(ع) برای این بود که از او فرزندی به دنیا خواهد آمد که به ظلم و ستم پایان میدهد.

وی به سالروز وفات کریمه اهلبیت اشاره کرد و گفت : حضرت معصومه (س) در سفرش از مدینه به سوی خراسان پیام مظلومیت و غربت برادرش علی بن موسی الرضا را زینب وار به مردم منتقل می‌کرد .

حجت الاسلام منتظری به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:مراقب باشید که ممکن است دشمن برای سال ۹۸ نقشه کشیده باشد لذا لحظه ای نباید غافل شد و همه باید بیدار و هوشیار باشند .

وی افزود: نقشه دشمن فشار اقتصادی ؛ فشار روانی و فشار عملی است و هدفش براندازی نظام جمهوری اسلامی و سیطره و تسلط جدید بر کشور و منطقه است.

حجت الاسلام منتظری گفت: در این ۴۰ سال ریزش‌هائی در انقلاب اسلامی وجود داشته اما چندین برابر رویش ها نیز وجود داشته است .

وی در ادامه گفت : جوانان امروزی امثال شهید حججی ها و بیاضی زاده ها که ۴۰ سال قبل را ندیده اند مثل جوانان زمان انقلاب عاشقانه به میدان نبرد با دشمن می‌روند .

وی افزود: اگر این شهادت ها و شجاعت ها و صبر خانواده های شهدا نبود مستکبران عالم وآمریکای جنایتکار مثل دوران طاغوت بر این کشور مسلط می شدند .

حجت الاسلام منتظری به هفته فرهنگی شهرستان انار اشاره کرد وگفت: گسترش چندین مرکز بهداشتی و ایجاد نمایشگاه (از خاک تا افلاک ) از اقدامات بسیار خوب هفته فرهنگی شهرستان انار بود.

وی افزود : نمایشکاه از خاک تا افلاک مورد استقبال بسیار خوب مردم قرار گرفت در طول فعالیت این نمایشگاه برنامه های بسیار خوب فرهنگی و هنری اجرا شد که در این چند روز واقعاً حضور شهدا را در این نمایشگاه احساس می‌کردیم .

وی در ادامه افزود: از همه دست اندرکاران اعم از نهادها و ادارات مختلف ،اعضاء ستاد یاواره شهداء ، هیئت رزمندگان اسلام ، هیئت محبین امامزاده محمدصالح، حوزه بسیج خواهران و پایگاههای وابسته ، حوزه بسیج برادران و پایگاههای وابسته . مدیریت امامزاده و خادمان آستان مقدس ، دبیر ستاد یادواره ، فرماندهی سپاه و نیروی انتظامی نهایت تقدیر و تشکر به عمل می آید.

حجت الاسلام منتظری در ادامه به بیان اهمیت سبک زندگی حضرت زهرا (س) اشاره نمود و گفت: در طول تاریخ دشمنان اسلام و اهل بیت از بردن نام حضرت فاطمه زهرا وحشت داشتند و نمی‌خواستند نام و سیره زندگی حضرت زهرا در میان مردم احیا شود.

وی افزود: متاسفانه الان هم تلاش‌هایی می‌شود از سوی دشمنان و منافقان در رسانه‌ها فضاهای مجازی و سایت های ضد دینی که می خواهند حجاب و عفت و پاکدامنی حضرت زهرا سرمشق زنان و دختران ما نشود.

وی در ادامه گفت: تبلیغات بر علیه حجاب و پوشش زهرایی در واقع تلاش برای محو نام حضرت فاطمه زهرا و سیره و سبک زندگی آن حضرت است.

وی در ادامه گفت: همه اولیا و مدیران مدارس و دبیرستان ها بدانند تلاش دشمنان این است که با شبکه های ماهواره ای و فضا های مجازی و سایت های ضد دینی می‌خواهند زمینه بدحجابی را در جامعه فراهم کند.

وی گفت : همه باید با قدرت و شجاعت در مقابل این توطئه ها بایستند ، آنهامی‌خواهند با ترویج بدحجابی بنیان خانواده‌ها را متلاشی کرده و ارزش‌های دینی را دچار تزلزل و اعتقادات نسل جوان را از بین ببرند.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی